  • 1. Data: 2017-10-03 11:55:16
    Temat: Bazwarunkowo darmowe karty debetowe?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Jakie się jeszcze ostały bezwarunkowo darmowe konta z kartą debetową też
    bezwarunkowo darmową?

    Przypuszczam, że NEST (sprawdzę sobie później), ale ciekaw jestem jakie
    jeszcze.

    Dodatkowe warunki, które chciałbym uzyskać:
    - aby dało się wyłączyć offlajnowość,
    - aby przelewy wewnątrz banku chodziły 24/7.

    P.G.

  • 2. Data: 2017-10-03 12:18:23
    Temat: Re: Bazwarunkowo darmowe karty debetowe?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    nest, oranżada finansowa i idea, podobno też getout świeżo takie wprowadził.
    Wszyscy czterej dają też darmowe bankomaty w PL.
    Wpłatomaty, obsługa kasowa itp. do sprawdzenia samodzielnego, żeby nie było
    pretensyi.
    W oranżadzie przelewy chodzą jak w mBąku, również 24/7 z mBąkiem (choć ostatnio w
    jedną stronę podobno były jakieś problemy). A jak wyłączysz sobie pikacza to podobno
    wyłącza się całkowicie również offline'owość (wyłącza się oczywiście offline'owość
    pikaczowa, ale i chipowa też - a przynajmniej było tak jakiś czas temu).

  • 3. Data: 2017-10-03 13:23:35
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    pikaczowa, ale i chipowa też - a przynajmniej było tak jakiś czas temu).

    Dzięki.
    Nie od razu wiedziałem co to oranżada finansowa :)
    Przyjrzę się temu. Jeśli do/z mBanku chodzi 24/7 to odpadnie mi
    zakładanie drugiego konta.
    Fajnie.

    P.G.

  • 4. Data: 2017-10-03 15:19:15
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-10-03 o 11:55, Piotr Gałka pisze:
> [...]
    >
    > Dodatkowe warunki, które chciałbym uzyskać:
    > - aby dało się wyłączyć offlajnowość,
    > - aby przelewy wewnątrz banku chodziły 24/7.

    Napisałem, że sprawdzę, a, że coś wydało mi się trochę nietypowe to się
    podzielę.
    Zaszedłem do tego NEST (akurat mają punkt na moim osiedlu).
    Gość nie rozumiał co to jest offlajnowość - dzwoniliśmy do konsultanta -
    według niego u nich do 50zł jest bez PINu, a powyżej z PINem, ale zawsze
    jest online.
    Debetu podobno nie da się zrobić zakupami (da się np. sprawdzając saldo
    w bankomacie BZWBK).
    P.G.

  • 5. Data: 2017-10-03 15:43:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Chyba jeden i drugi nie rozumiał, co to jest offline'owość.
    nest daje visę debit.
    Choć oczywiście mogą tak ją skonfigurować, by na offline nie pozwalała, ale wątpię -
    mimo, że nest, obok vw, jest do tej pory jedynym bankiem, który wysyła karty
    skonfigurowane tak, że nie da się odczytać przez kopertę numeru i daty ważności za
    pomocą dowolnego telefonu z NFC - więc karty konfigurować potrafią.
    Pozostaje przetestować samemu - żona ma taką kartę, ale płaciliśmy nią tylko raz
    250zł z chipa (z powodu tej konfiguracji, w jakiej wysyłają - np. citkową debetówką
    bez problemu zapłaciłem pierwszą transakcję pikaczowo - choć co prawda była on-line),
    żeby dostać kupon na 100zł do biedronka.

  • 6. Data: 2017-10-03 18:28:40
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    pomocą dowolnego telefonu z NFC - więc karty konfigurować potrafią.

    Ten drugi najpierw myślał (ten pierwszy zresztą też), że chodzi mi o
    transakcje internetowe (od razu powiedziałem, że nie, więc nie wiem
    dokładnie co miał na myśli, i jaką miał dla mnie gotową odpowiedź), a
    jak powiedziałem, że o zwykłe zakupy to na pewno nie udało nam się
    uzgodnić, co znaczy offline'owość, ale wyraźnie twierdził, że kupując w
    sklepie w żaden sposób debetu nie da się zrobić (tu wzajemne zrozumienie
    nie budziło moich wątpliwości) więc już nie brnąłem w uzgadnianie czym
    jest on/off line-owość.
    Zakładam, że ktoś kto umie konfigurować kartę i zdecydował jak jest
    szkolił tych konsultantów wbijając im do głowy np. takie hasło o debecie
    więc może to być prawda.
    Jak wróciłem do rozmowy z tym pierwszym i mi powiedział, że do 50zł jest
    bez PINu a powyżej z PINem to wzbudził ponowne watpliwości....
    Może da się tego doczytać w regulaminie, ale że nie wiem jakich słów
    kluczy szukać to odłożyłem sobie na potem.
    Jako wyjątek podał (ten drugi) tylko zapytanie o saldo, a może zmianę
    PIN w bankomacie BZWBK (nie starałem się zapamiętać) - że to może
    spowodować debet.
    P.G.

  • 7. Data: 2017-10-03 19:36:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" oqvmq3$q0f$1$P...@n...chmurka.net

    > Jakie się jeszcze ostały bezwarunkowo darmowe
    > konta z kartą debetową też bezwarunkowo darmową?

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=hbaxO8YG&cr=kMWNRM
    Wp&s=ukOR24SM -- w razie czego mogę dać 7 dych,
    ale co
    najmniej 5 razy trzeba
    machnąć tą
    debetówką...

    Konto Optymalne

    - 0 zł za prowadzenie konta
    - 0 zł za obsługę karty debetowej dla posiadacza
    - 0 zł za korzystanie z bankomatów BGŻ BNP Paribas
    i Planet Cash

    Otwieranie -- przelewem lub kurierem.

  • 8. Data: 2017-10-03 20:34:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" or0hq8$qti$...@n...news.atman.pl

    > "Piotr Gałka" oqvmq3$q0f$1$P...@n...chmurka.net

    > https://clk.leadexpert.pl/click?c=hbaxO8YG&cr=kMWNRM
    Wp&s=ukOR24SM -- w razie czego mogę dać 7 dych,
    > ale co
    najmniej 5 razy trzeba
    > machnąć tą
    debetówką...

    Tu:

    http://danutac.oferty-kredytowe.pl/kontaosobiste/por
    ownanie-ofert/

    też możesz poszukać -- jest tego trochę... Jeśli otworzysz jako jedyny
    w ustalonym terminie, mogę odpalić połowę zysku. Możesz otworzyć naraz
    wiele kont. Koszt znikomy, o ile wszystko idzie poprawnie. (przelew
    jako autoryzacja; ewentualnie skan dowodu osobistego)

  • 9. Data: 2017-10-04 09:51:10
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > wiele kont. Koszt znikomy, o ile wszystko idzie poprawnie. (przelew
    > jako autoryzacja; ewentualnie skan dowodu osobistego)

    Popatrzę pomyślę.
    P.G.

  • 10. Data: 2017-10-04 09:59:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Chyba jeden i drugi nie rozumiał, co to jest offline'owość.

    Poczytałem ich regulamin i oczywiście masz rację :)
    Stoi jak byk, że transakcje dla których nie było zapytania
    autoryzacyjnego mogą spowodować debet.
    A gdzie indziej, że takie są np. transakcje zbliżeniowe, gdy nie jest
    wymagany PIN, a gdzie indziej, że zbliżeniowe do 50zł nie są
    potwierdzane PINem.

    Natomiast mam problem z przekonaniem samego siebie, czy ta karta ma
    licznik transakcji bezpinowych.
    P.G.