  • 41. Data: 2012-11-16 12:30:42
    Temat: Re: Bankomaty na odcisk palca
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:k84ubp$apj$1@news.task.gda.pl...

    > A jak byś zapłacił prostytutce? Czy też w Twoim idealnym świecie na takie
    > fanaberie nie ma miejsca? ;)

    anonimowe karty prepaid?
    bezpośrednie przelewy między kartami?

    erator/

  • 42. Data: 2012-11-16 12:42:09
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-16 12:30, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > anonimowe karty prepaid?
    > bezpośrednie przelewy między kartami?

    anonimowe? Wierzysz w to? :)

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2012-11-16 13:47:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    zlotowinfo napisał(a) :

    > anonimowe karty prepaid?
    > bezpośrednie przelewy między kartami?

    Anonimowe prepaid? Skoro nie istnieje gotówka, to jak byś je zasilał?

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 44. Data: 2012-11-16 13:50:34
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 11/16/2012 01:26 PM, zlotowinfo wrote:

    > wszystkim złapanym za jazdę po spożyciu, np. na 5 lat
    > 2 x droższe OC i obowiązkowo NW też 2x droższe
    > jak drugi raz złapani to 4x droższe
    > a jak trzeci no to już odrazu prawko

    A jak za ubezpieczenie placi maz/zona/firma/wypozyczalnia?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://blog.wpkg.org

  • 45. Data: 2012-11-16 13:51:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    zlotowinfo napisał(a) :

    > raczej nie jest dobrą metodą zabierać prawko
    > gdyż samochód może być jedynym środkiem utrzymania
    > i ten sposób zrujnuje życie tej osobie

    Serio? Powiedz to (p)osłom uchwalającym zabieranie prawka
    niepłacącym alimentów.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 46. Data: 2012-11-16 14:03:07
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-16 13:47, Zbynek Ltd. pisze:

    > Anonimowe prepaid? Skoro nie istnieje gotówka, to jak byś je zasilał?

    No właśnie... Jest anonimowy prepaid w BZWBK. Co pisać jako odbiorcę
    przelewu? Może być Kaczor Donald Tusk?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 47. Data: 2012-11-16 14:08:53
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2012-11-15 14:45, krzysztofsf pisze:

    > Zastanawiam sie rowniez nad realnoscia i ewentualnoscia skutecznosci
    > nakladek "papilarek" z przezroczystego tworzywa, nakladanych na
    > opuszki palcow. Naturalnie nie w kontekscie dopadniecia przypadkowego
    > przechodnia. Google milczy, tak wiec albo pozostaja wylacznie w
    > fantazji pisarzy, albo informacje na ich temat sa blokowane,

    A tam blokowane, metody kopiowania odcisków palców są znane od lat:

    https://www.google.pl/search?q=fooling+fingerprint+s
    canner

    T.

  • 48. Data: 2012-11-16 14:09:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Lis, 14:03, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:

    > No w a nie... Jest anonimowy prepaid w BZWBK. Co pisa jako odbiorc
    > przelewu? Mo e by Kaczor Donald Tusk?

    Sadze, ze nie byloby problemu dla "organow" ustalic z ktorego konto
    przyszlo zasilenie karty o numerze xyz , z ktorej oplacono dana usluge
    czy towar.

  • 49. Data: 2012-11-16 14:18:33
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2012-11-15 14:12, SQLwiel pisze:

    > "Na zdziercę" ? ;)

    Pieniądze trzeba będzie wypłacać /ciepłą reką/ ;-)

    T.

  • 50. Data: 2012-11-16 14:18:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 16 Nov 2012 10:00:55 +0100, SQLwiel
    <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:

    >Dlatego np. za alkohol płacę gotówką.
    Ja za alkohol i leki :)

    WAM