  • 1. Data: 2012-11-14 19:23:07
    Temat: mPay wprowadza miesięczną opłatę
    Od: s...@t...pl

    Od 1 grudnia br, mPay w przypadku braku podpięcia karty mastercard lub zrealizowania
    przynajmniej jednej transakcji w miesiącu kalendarzowym,
    będzie naliczać 2 zł miesięcznie za utrzymanie konta a koszt
    przelewu pomiędzy użytkownikami wzrasta z 0,03 do 0,20 zł.

  • 2. Data: 2012-11-14 19:39:41
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    A jak tam zlikwidować konto, jak nie mam już telefonu, który był zarejestrowany?

  • 3. Data: 2012-11-14 19:51:16
    Temat: Re: mPay wprowadza miesięczną opłatę
    Od: s...@t...pl

    Cytat z ichniejszej strony:

    "W przypadku braku akceptacji wprowadzanych zmian Użytkownik ma prawo wypowiedzenia
    umowy lub zgłoszenia sprzeciwu. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy lub zgłoszeniu
    sprzeciwu należy zgłosić do dnia 30 listopada 2012 r. listownie na adres mPay S.A.,
    faksem lub e-mailem załączając skan podpisanego wypowiedzenia (§8 pkt 8.5. Regulaminu
    dla Użytkownika). Zgłoszenie sprzeciwu wobec zmian we wskazanym terminie jest
    jednoznaczne z wypowiedzeniem umowy przez Użytkownika."

  • 4. Data: 2012-11-14 20:37:53
    Od: "UARS" <u...@o...pl>

    Użytkownik <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Niby w nowym cenniku jest napisane ze:
    **)
    Jeżeli saldo rachunku ewidencyjnego (elektronicznej portmonetki mPay) jest
    mniejsze niż należne 2 PLN, to pobierana jest opłata w
    wysokości salda na rachunku ewidencyjnym. W przypadku braku środków na
    rachunku ewidencyjnym w opłata nie jest pobierana.

    ...ale wyslalem im wypowiedzenie przez formularz - kontakt z mPay.
    W sumie to nie wiem po co w ogole zakladalem tam konto...

    UARS

  • 5. Data: 2012-11-14 23:25:46
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 14 Nov 2012 20:37:53 +0100, UARS napisał(a):

    > W sumie to nie wiem po co w ogole zakladalem tam konto...

    Też pluję sobie w brodę, że założyłem tam konto.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2012-11-14 23:40:55
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    A skąd ja mam wiedzieć co ja tam podałem za dane :-)

    Żeby przypomnieć login i hasło trzeba mieć telefon, ale ten nie istnieje, więc nie
    wiem co mam wypowiedzieć. Porażka. Nawet numeru tego telefonu nie pamiętam...

    A niech sobie sami mnie szukają po rejestracji pojazdu jak coś chcą.

  • 7. Data: 2012-11-15 08:24:07
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-14 19:23, s...@t...pl pisze:
> [...]
    > będzie naliczać 2 zł miesięcznie za utrzymanie konta a koszt
    > przelewu pomiędzy użytkownikami wzrasta z 0,03 do 0,20 zł.

    W jaki sposób o tym informują? Mam tam konto i nic nie wiem.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2012-11-15 08:51:19
    Od: W <w...@w...pl>

    Liwiusz wystukał, co następuje:

    > W jaki sposób o tym informują? Mam tam konto i nic nie wiem.

    rzecz jasna informacja na stronie... sie zastanawiam czy spełnia to normy
    'poinformowania o zmianie'...

  • 9. Data: 2012-11-15 12:06:11
    Od: t...@g...com

    > rzecz jasna informacja na stronie... sie zastanawiam czy spełnia to normy
    > 'poinformowania o zmianie'...
    Pewnie podałeś im inne konto mailowe ;-)
    Do mnie przysłali. założyłem ich konto choć mieszkam w Trójmieście i korzystam z
    niego tylko rzadko, gdy jestem w Wawie, głównie do biletów na metro. Ale bywam
    nieregularnie, a jak raz zmienili regulamin wprowadzając opłatę, mogą to robić
    jeszcze dowolną ilość razy. Moje zaufanie stracili.

    A szkoda, bo system kodów USSD odpowiada mi dużo bardziej niż
    dostępne w Trójmieście inne opcje
    - płatności przez połączenia głosowe (CallPay)
    - płatności przez marniutką aplikację JAVA, działającą przez gprs (moBilet)
    która nie ma zasięgu w wielu miejscach Górnego Piętra Trójmiasta.

    Mógłbym ich jeszcze mieć, mimo że nie korzystał bym z nich całymi miesiącami (jak
    mówiłem, zupełnie nie działają w Trójmieście) jak bym mógł podłączyć ich pod moja
    kartę płatniczą. Ale ich nie da się podłączyć do karty VISA ELECTRON (a nie mam
    zamiaru wyrabiać sobie Master tylko dla nich).

    Poczekam te parę dni, jeśli nie
    -wkroczą do Trójmiasta
    -dopuszczą VISA
    -zrezygnują z tej zmiany regulaminu
    to ja zrezygnują z nich.

    Czy ktoś wie, co wtedy zrobią z resztą zawartości ich konta Portmonetka?

    Mój list w odpowiedzi na maila zawiadomiającego o zmienia regulaminu:

  • 10. Data: 2012-11-15 13:12:33
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 15 Nov 2012 03:06:11 -0800 (PST), t...@g...com
    napisał(a):

    > Czy ktoś wie, co wtedy zrobią z resztą zawartości ich konta Portmonetka?
    >
    > Mój list w odpowiedzi na maila zawiadomiającego o zmienia regulaminu:
    <cut>

    Daj znać co odpiszą (o ile).
    Ja akurat korzystałam w Warszawie dość sporadycznie i nie każdego
    miesiąca, koncepcja całości bardzo mi pasowała.
    Przymus posiadania MasterCarda wkurzył, opłata za miesiące bez
    transakcji też, nie wiem co bardziej.

    Też jestem ciekawa procedury zwrotu kasy z portmonetki w momencie
    rozwiązywania umowy.
    No i wypadnie się przesiąść na bilety kartonikowe...

    --
    Imka