  • 51. Data: 2012-11-16 14:28:31
    Temat: Re: Bankomaty na odcisk palca
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-16 14:18, WAM pisze:

    > Ja za alkohol i leki :)
    >
    > WAM

    a co bierzesz? ;)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 52. Data: 2012-11-16 14:30:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 16 Nov 2012 14:28:31 +0100, SQLwiel
    <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:

    >a co bierzesz? ;)
    Cokolwiek bym nie kupowal w aptece - zawsze gotowka :)
    Nie bedzie mi ubezpieczyciel za xx lat mowil ze nie wyplaci kasy bo
    kiedys kupilem w aptece jakis tam lek co skutkuje wylaczeniem
    ubezpieczenia :)

    WAM

  • 53. Data: 2012-11-16 14:51:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    WAM napisał(a) :

> [...]
    > Nie bedzie mi ubezpieczyciel za xx lat mowil ze nie wyplaci kasy bo
    > kiedys kupilem w aptece jakis tam lek co skutkuje wylaczeniem

    Nie ma obowiązku kupowania wyłącznie dla siebie.
    Jak sąsiadce kupię lek na artretyzm, mając 20 lat, to mam
    przekichane? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 54. Data: 2012-11-16 14:52:27
    Od: W <w...@w...pl>

    SQLwiel wystukał, co następuje:

    > No właśnie... Jest anonimowy prepaid w BZWBK. Co pisać jako odbiorcę
    > przelewu? Może być Kaczor Donald Tusk?

    Jak "anoniomowy"? Że nie masz na nim nic wyryte? Przecież masz do niej
    rachunek techniczny i musisz podpisać umowę z (teoretycznie) swoimi danymi.

  • 55. Data: 2012-11-16 14:54:29
    Od: W <w...@w...pl>

    Tomasz Finke wystukał, co następuje:

    > Pieniądze trzeba będzie wypłacać /ciepłą reką/ ;-)

    Hm... jak to było z telefonami z pojemnościowymi ekranami w kombinacji
    zima/rękawiczka? "Już teraz można kupić parówkę do obsługi urządzenia!" -
    ciekawe co wymyślą na linie papilarne ;-)

  • 56. Data: 2012-11-16 14:55:38
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-16 14:54, W pisze:
> [...]
    > zima/rękawiczka? "Już teraz można kupić parówkę do obsługi urządzenia!" -
    > ciekawe co wymyślą na linie papilarne ;-)

    No to już widzę, jak w zimie wypłacam pieniądze.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2012-11-16 15:24:15
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-16 14:52, W pisze:
    > SQLwiel wystukał, co następuje:

    > Jak "anoniomowy"? Że nie masz na nim nic wyryte? Przecież masz do niej
    > rachunek techniczny i musisz podpisać umowę z (teoretycznie) swoimi danymi.

    Anonimowa - bo nie jest do nikogo formalnie przypisana. Nikt się nie
    podpisał jako jej właściciel/użyszkodnik. Owszem - ktoś ją musiał
    odebrać z banku, czy pocztą, ale regulamin pozwala ją podarować
    komukolwiek i nie pamiętać komu (pani prostytutce, wraz z zawartością,
    na przykład).
    A, że przelewam na numer rachunku tej karty - wszak nie wiem komu
    przelewam, a BZWBK też nie wie, więc nie może przelewu odrzucić.

    Cieszcie się więc, siostry, bo to jeden z ostatnich przejawów Waszej
    wolności, który, ani chybi, zostanie Wam lada moment zabrany.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 58. Data: 2012-11-16 15:31:36
    Temat: Re: [OT] Bankomaty na odcisk palca
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:k85cts$bhk$2@node2.news.atman.pl...

    > Serio? Powiedz to (p)osłom uchwalającym zabieranie prawka niepłacącym
    > alimentów.

    w tej sytuacji są p...

    erator/

  • 59. Data: 2012-11-16 16:16:32
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-16 15:31, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:k85cts$bhk$2@node2.news.atman.pl...

    > w tej sytuacji są p...

    posłami?

    Czy Ty przypadkiem kogoś nie obrażasz?
    Wszak zwierzęta mają swoje prawa, podobno...

    :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 60. Data: 2012-11-16 16:26:02
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 16.11.2012 15:24, SQLwiel pisze:

    > Anonimowa - bo nie jest do nikogo formalnie przypisana. Nikt się nie
    > podpisał jako jej właściciel/użyszkodnik. Owszem - ktoś ją musiał
    > odebrać z banku, czy pocztą

    W 2009 roku na Openerze można było kupić taką kartę za gotówk, bez
    legitymowania się czymkolwiek i mieć w pełni pełni anonimową kartę,
    niepowiąną w żaden sposób z jej użytkownikiem.

    Nie wiem czy dzisiaj na openerach i innych tego typu imprezach też tak
    można, być może tak.

    p. m.