  • 1. Data: 2012-11-15 07:11:57
    Temat: Bankomaty na odcisk palca
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    http://www.wprost.pl/ar/356538/Pokaz-palec-dostanies
    z-pieniadze/

    W grudniu BPH ma przetestować 12 urządzeń, w których zastosowano
    biometryczną technologię. Docelowo takich bankomatów może stanąć w
    Polsce tysiąc - a ich operatorem będzie Euronet.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 2. Data: 2012-11-15 08:40:03
    Temat: Re: Bankomaty na odcisk palca
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lis, 07:12, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:
> [...]
    > biometryczną technologię. Docelowo takich bankomatów może stanąć w
    > Polsce tysiąc - a ich operatorem będzie Euronet.

    Fajne.
    "Wplacasz pan tysiaka czy tniemy paluszek i sami wyplacimy?"

  • 3. Data: 2012-11-15 10:18:49
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-11-15 08:40, krzysztofsf wrote:

    > "Wplacasz pan tysiaka czy tniemy paluszek i sami wyplacimy?"

    jakas szczegolna roznica wobec "poda pan pin, czy tniemy paluszek"? ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2012-11-15 10:20:13
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu czwartek, 15 listopada 2012 08:40:03 UTC+1 użytkownik krzysztofsf napisał:

    > Fajne.
    >
    > "Wplacasz pan tysiaka czy tniemy paluszek i sami wyplacimy?"

    Niech tną. Na odciętego nie wypłacą ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2012-11-15 10:30:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lis, 10:18, elmer radi radisson <r...@spam-spam-spam-eggs-bacon-
    and.spam.wireland.org> wrote:

    > jakas szczegolna roznica wobec "poda pan pin, czy tniemy paluszek"? ;)

    Nie podasz pinu - nie wyplaca
    Nie wyplacisz paluszkiem - sa w stanie sami wyplacic, odcinajac, albo
    transportujac pobitego do nieprzytomnosci delikwenta do bankomatu i
    przytykajac jego palec do skanera.

  • 6. Data: 2012-11-15 10:30:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lis, 10:20, luc <b...@g...net> wrote:

    > Niech tną. Na odciętego nie wypłacą ;-)

    Limes Inferior czytal? :)

  • 7. Data: 2012-11-15 10:36:18
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 15 Nov 2012 01:20:13 -0800 (PST), luc napisał(a):

    > Niech tną. Na odciętego nie wypłacą ;-)

    Nijak mi się ta opcja z cięciem nie podoba ;)

    AK

  • 8. Data: 2012-11-15 10:40:00
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2012-11-15 10:30, krzysztofsf napisał(a):

    > Nie podasz pinu - nie wyplaca

    I nie są w stanie pobić do nieprzytomności? Odciąć to czy tamto?

    TrzyLinie

  • 9. Data: 2012-11-15 10:42:43
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Nov 2012 07:11:57 +0100, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>
    wrote:

> [...]
    > biometryczną technologię. Docelowo takich bankomatów może stanąć w
    > Polsce tysiąc - a ich operatorem będzie Euronet.

    Też mi nowość, takie coś już jest i to w banku spółdzielczym w niewielkim
    mieście: http://www.powislanski.pl/e4u.php/1,ModPages/ShowPag
    e/461

    RobertP.

  • 10. Data: 2012-11-15 10:47:07