  • 11. Data: 2006-10-17 06:41:08
    Temat: Re: Banki znosza oplaty za wyplaty w okienkach
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Marcin wrote:

    > Chociaz w okienku pienidzy nie wybieralem juz od kilku lat. Ale moze
    > nastepnym razem okaze sie, ze za usluge z ktorej korzystam tez sie nie
    > naleza oplaty?

    Oczywiście, że po tym wyroku "się okaże". Właśnie dlatego, że bank
    zechce sobie odbić utracone zyski i koszty związane z zatrudnieniem
    personelu do obsługi tych wypłat w okienkach.

  • 12. Data: 2006-10-17 07:14:27
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@N...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > To wyłącznie dobra wola kontrahenta. Jego prawo jesli chce miec gotowke.
    > I twoj problem ...

    Jeżeli kontrahent nie jest złodziejem to ma obowiązek płatność na taką kwotę
    przyjąć przelewem...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2006-10-17 07:40:52
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 16 Oct 2006 20:24:16 +0200, @dams napisał(a):
    > to idź wypłac 50000 z bankomatu ... skoroś nie posrana

    Nie wiem jak w innych bankach, ale w BPH wypłata w okienku powyżej limitu
    bankomatowego (bodajże 4k albo 5k) jest bezprowizyjna.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 14. Data: 2006-10-17 07:44:45
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Jeżeli kontrahent nie jest złodziejem to ma obowiązek płatność na taką kwotę
    > przyjąć przelewem...

    Nie ma obowiazku, ma wybor.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 15. Data: 2006-10-17 07:57:49
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    @dams napisał(a):

    > to idź wypłac 50000 z bankomatu ... skoroś nie posrana

    Heh, to jaką karę powinien zapłacić taki mBank, który w ogóle nie
    umożliwia wypłat w okienku? ;>

    ch.

  • 16. Data: 2006-10-17 09:46:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma obowiazku, ma wybor.

    Sie mylisz.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 17. Data: 2006-10-17 09:51:39
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 17 paź o godzinie 09:44, na pl.biznes.banki, KrzysiekPP napisał(a):

    > Nie ma obowiazku, ma wybor.

    Rozporządzenie w sprawie obrotu pieniężnego stanowi że płatności do rzędu
    10tys euro (albo 15tys obecnie) w przeliczeniu, mogą być dokonywane
    gotówkowo - większe - WYŁĄCZNIE przelewem.

    --
    Herbi
    17-10-2006 11:51:35

  • 18. Data: 2006-10-17 10:02:59
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rozporządzenie w sprawie obrotu pieniężnego stanowi że płatności do rzędu
    > 10tys euro (albo 15tys obecnie) w przeliczeniu, mogą być dokonywane
    > gotówkowo - większe - WYŁĄCZNIE przelewem.

    ZTCP to te limity sa nizsze.
    15 kEUR to limit przelewu powyżej którego podpadasz pod kontrole GIIF

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 19. Data: 2006-10-17 10:31:19
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Sie mylisz.

    Sie nie myle. Tylko wieksze kwoty podlegają obowiazkowy. Nie wyobrazam
    sobie jakos, ze sprzedajac pralki bede przyjmował przelewy ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 20. Data: 2006-10-17 10:47:08
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 17 paź o godzinie 12:02, na pl.biznes.banki, Slawek Kos napisał(a):

    > ZTCP to te limity sa nizsze.
    > 15 kEUR to limit przelewu powyżej którego podpadasz pod kontrole GIIF

    Eee - mówiłem o rozliczeniach gotówkowych.
    Czytaj (pod koniec tabelki popełnili błąd w dacie /2005-2006/)
    http://www.money.pl/podatki/informator/rozliczenia/#

    Zadowolony?

    --
    Herbi