eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBanki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym › Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
  • Data: 2016-05-23 20:46:31
    Temat: Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 23 maja 2016 19:50:39 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski
    napisał:

    > Marże na kredytach hipotecznych są minimalne.
    >
    > A przy kredycie na telewizor czy wczasy - dość spore.

    Bo i szkodowość inna, i zapewniony dopływ z odsetek na długi czas i zabezpieczenie
    lepsze i....
    Najwyżej marże podniosą.
    W 2007-2009 marże były sporo niższe jak teraz. Wiem oczywiście że odsetki wyższe ale
    też więcej za depozyty płacili.
    Nie twierdzę uparcie że nie masz racji ale trzeba poczekać z rok na wyniki a tu tylko
    przewidywania lament głównych zainteresowanych i "bankowcy twierdzą"
    Straty banki księgowo porobiły co niektóre to i w tym roku może nie zapłacą. Ale ile
    lat po kolei mogą straty wykazywać bez utraty "wizerunku" itp
    No i akcjonariusze jeszcze na wyniki patrzą.
    Osobiście uważam że w ten podatek ładnie marketingowo bankom pomógł ceny podnieść bo
    zyski odsetkowe zmalały itp. Bez podatku też by podniosły- zresztą pisaliśmy tu o tym
    jeszcze zanim pomysł podatku ujrzał światło dzienne.
    Co do skali transferów za granice to prędzej czy później wyjdzie- ja uważam że jakiś
    znaczących przesunięć nie będzie. Ale poczekajmy.