eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBanki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym › Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
  • Data: 2016-05-24 10:55:56
    Temat: Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/24/2016 05:31 PM, Kris wrote:
    > W dniu wtorek, 24 maja 2016 10:09:29 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > , że te "narodowo-patriotyczne" banki słabo płacą podatki.
    >
    > Jakieś cyfry podasz, podlinkujesz?

    1) najbardziej "narodowo-kościelno-patriotyczny" sektor SKOK w zasadzie
    w całości generuje straty i co kilka miesięcy któryś SKOK upada

    2) w bankach spółdzielczych - ciut lepiej niż w SKOKach, lecz też ileś z
    nich ma program naprawczy; głośna upadłość SK Banku

    3) Bank Ochrony Środowiska - program naprawczy

    4) Getin Bank - program naprawczy

    5) flagowy okręt polskiej bankowości, PKO BP - w stosunku do aktywów
    płaci dużo mniej podatków niż Pekao SA i kilka kolejnych banków na
    liście (wyliczenia prezentowałem kiedyś na grupie); w tym kontekście
    dziwi oskarżanie przez rząd PiS banków o niepłacenie podatków w Polsce
    (no bo dokąd wyprowadza zyski państwowy PKO BP? kryminalny sektor SKOK,
    notabene pod opieką rządu, wiadomo, zyski idą na prywatne konta do
    Luksemburga, straty pokrywa budżet państwa - ale państwowy PKO BP?)

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com