eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBanki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym › Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
  • Data: 2016-05-24 06:31:33
    Temat: Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 maja 2016 04:57:32 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > Czyli według ciebie wiceminister finansów jest w spisku z bankowcami i
    > tylko "twierdzi", że "suma aktywów, która próbuje być wyprowadzona w ten
    > sposób, jest znacząca"?

    Ja jedynie twierdzę że nie ma twardych , cyfrowych danych na to co napisałeś(patrz
    niżej)
    Ty zaś twierdzisz m.in że:
    "duże kredyty, leasing po części zostały przerzucone za granicę (teraz
    na zysku z nich zarabia budżet Niemiec czy Francji, a nie Polski): czyli
    bezpośrednia strata naszego budżetu"
    Wypadało by poczekać na jakieś konkretne kwoty.