eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBanki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym › Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
  • Data: 2016-05-23 15:32:12
    Temat: Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 23 maja 2016 09:03:43 UTC+2 użytkownik Tomasz
    Chmielewski napisał:
    >Masz jakieś dane czy tylko tak gdybasz?(nie twierdze ze nie masz
    >racji)

    Danych jestem ciekaw, ale dalej jestem ciekaw bilansu ... jesli banki
    maja jakies pieniadze, wlasne czy klientow, to one tak czy inaczej
    wystepuja rowniez po stronie aktywow.
    Trzeba by wypchac te pieniadze klientom do skarpety, do innego banku,
    lub oddac pozyczone gdzies miedzy bankami ...

    No chyba, ze wystarczylo troche przeorganizowac swapy, one modne
    ostatnio :-)

    J.