  • 71. Data: 2016-01-04 10:52:58
    Temat: Re: Banki maja się dobrze
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 30 Dec 2015 12:43:21 +0100, w <n60g15$48v$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Jeśli już mówimy o oczekiwanym załamaniu rynku, to lepiej byłoby mówić o
    > 300k vs 150k, czego wszystkim życzę.

    Wymień kraj, w którym przecena o 50% spowodowała boom gospodarczy/mieszkaniowy.

  • 72. Data: 2016-01-04 11:09:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 10:52, r...@k...pl pisze:

    > Wymień kraj, w którym przecena o 50% spowodowała boom gospodarczy/mieszkaniowy.

    Boom już był. zakończony wysokimi cenami. Teraz dobrze by było, aby ceny
    spadły do powszechnie akceptowalnych poziomów. Wiadomym jest, że z
    powodów demograficznych sprzedaż będzie mniejsza niż "w boomie".

    --
    Liwiusz

  • 73. Data: 2016-01-04 11:10:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 10:52, r...@k...pl pisze:

    om>, Kris

    > Na pewno prędzej tak niż odwrotnie.

    Logiki w tym nie ma, ale już mniejsza o to, nie oczekuję jej od ciebie.

    --
    Liwiusz

  • 74. Data: 2016-01-04 11:11:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 10:50, r...@k...pl pisze:
> [...]
    om>, Kris

    > Tak długo jak będę czytał bzdury, iż spadek cen spowoduje automagiczną
    > powszechną dostępność mieszkań.

    Mieszkanie zawsze będzie dobrem bardziej luksusowym, czyli nie będzie
    powszechnie dostępnym (powszechnie dostępnym może być co najwyżej
    15-letni golf). Zatem znów wymyślasz jakieś argumenty z dupy.

    --
    Liwiusz

  • 75. Data: 2016-01-04 11:43:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Jan 2016 11:11:24 +0100, w <n6dggi$vk8$3@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    om>, Kris

    > Mieszkanie zawsze będzie dobrem bardziej luksusowym, czyli nie będzie
    > powszechnie dostępnym (powszechnie dostępnym może być co najwyżej
    > 15-letni golf). Zatem znów wymyślasz jakieś argumenty z dupy.

    A w zasadzie to co chciałeś napisać?

  • 76. Data: 2016-01-04 11:44:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Jan 2016 11:10:23 +0100, w <n6dgek$vk8$2@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    om>, Kris

    > Logiki w tym nie ma, ale już mniejsza o to, nie oczekuję jej od ciebie.

    Chciałeś napisać, że nie zrozumiałeś logiki, ale w pełni to akurat rozumiem :)

  • 77. Data: 2016-01-04 11:45:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Jan 2016 11:09:41 +0100, w <n6dgdb$vk8$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
> [...]

    > spadły do powszechnie akceptowalnych poziomów. Wiadomym jest, że z
    > powodów demograficznych sprzedaż będzie mniejsza niż "w boomie".

    O ile powinny jeszcze spaść ceny?

  • 78. Data: 2016-01-04 11:53:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 11:45, r...@k...pl pisze:

    > O ile powinny jeszcze spaść ceny?

    Dawno już wyrosłem z wiary w "państwowe" ceny. Jeśli chodzi o mnie, jako
    kupującego, ceny mogą spadać jak najbardziej - nie obraziłbym się,
    gdybym mógł przytulić jakieś mieszkanko za 10000.

    --
    Liwiusz

  • 79. Data: 2016-01-04 11:54:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 11:43, r...@k...pl pisze:
> [...]
    om>, Kris

    > A w zasadzie to co chciałeś napisać?

    Że nie umiesz czytać, skoro uważasz, że uważam mieszkania na własność za
    dobra "powszechne".

    --
    Liwiusz

  • 80. Data: 2016-01-04 11:54:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 11:44, r...@k...pl pisze:
> [...]
    om>, Kris

    > Chciałeś napisać, że nie zrozumiałeś logiki, ale w pełni to akurat rozumiem :)

    Tak to już jest, że głupi zazwyczaj wszystko rozumie ;)

    --
    Liwiusz