  • 81. Data: 2009-05-15 09:26:29
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    news:kjz63g24t9j.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Żyjesz w kompletnie innym świecie niż ja. Nikt "z ulicy" takiej karty
    > nie dostanie, a

    Dostanie.

    Praktycznie każdy w mBanku oraz każdy w Lukasie jak ma już jakiś jego inny
    produkt kredytowy i go poprawnie spłaca. No i ma dobrą historię kredytową.
    Nie wiem jak inne banki, ale za te dwa "ręczę". ;-)

  • 82. Data: 2009-05-15 09:31:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "MarekZ" <b...@a...pl> writes:

> [...]
    > inny produkt kredytowy i go poprawnie spłaca. No i ma dobrą historię
    > kredytową. Nie wiem jak inne banki, ale za te dwa "ręczę". ;-)

    Żyjemy w innych światach i na tym poprzestańmy.

    MJ

  • 83. Data: 2009-05-15 10:06:43
    Od: "donald" <d...@k...corporation.p>

    > A co to za wolność, która każe mi z moich podatków płacić za cudzie
    > przekazy pocztowe?

    Po co placisz podatki?
    Ja np. nie place i mi to zwisa i powiewa kto komu i ile da z kasy
    panstwowej, jak zes jelen to plac, tylko dlaczego chcesz innych zmuszac by
    byli jeleniami i tez placicli...

    > Jak ktoś chce skorzystać z wolności i dostawać
    > emeryturę od listonosza, to niech sobie za tą wolność zapłaci.

    Placenie za wolnosc? To niewolnictwo!
    Widac, ze z logika masz niewiel wspolnego, ale tak maja ludzie popierajacy
    PO, PiS i UPR...
    To przykre ale ci zwolnnicy tych ugrupowan to najbardziej podatne jednostki
    na rekklamy, im mozna wcisnac wszystko, bo tacy ludzie nie potrafia
    samodzielnie myslec.

    > Niemającym konta należy potrącić koszt przekazu i po sprawie.

    Glupis to i placic bedziesz...

  • 84. Data: 2009-05-15 10:16:55
    Od: "donald" <d...@k...corporation.p>

    "Tristan" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > powinny być wszędzie. Nieraz przechodziłem spragniony/głodny koło miejsca
    > jedzeniem, a nie miałem gotówki, bo właśnie żona podebrała albo się
    > skończyła, a całości pensji dla bezpieczeństwa nosić nie warto.

    > No jakoś się mi nie zdarzyło. Poza tym, to nie argument. Można zrobić
    > porządnie system płatności elektronicznych i wyeliminować w końcu gotówkę,
    > która jest dziwną protezą z czasów bardzo starożytnych.
    >

    > --
    > Tristan
    >
    > Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyty Mydełko Fa 2

    Nigdy nie bedziesz bogaty, bo za glupi jestes.
    Gotowka ponad wszystko! Jesli ktos tego nie rozumie i musi miec non stop nad
    soba kontrole to znaczy, ze lepiej by pracowal dla kogos na godziny.
    Gotowka ma ta zalete, ze jest moja. Zapis na koncie w banku w kazdej chwili
    moze ulec awari a ja zostac z reka w dupie w srodku zimy w noc sobotnia bez
    grosza przy dupie. Majac goptowkle to sie nie zdarzy nigdy.
    Jak ci sie nie podoba gotowka zawsze mozesz powiedziec to swoim klientom, ze
    przjmujesz tylko elektorniczne pieniadze. Jesli masz z tym problem - jak
    pisalem - wyjdz z biznesu.
    Ja ci nie zabraniam uzywania elektornicznego pieniadza, nie zabraniaj wiec i
    mi uzywanie gotowki!

  • 85. Data: 2009-05-15 10:32:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 15 maj 2009 12:16
    (autor donald
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <uibPl.24546$M64.8629@newsfe26.ams2>):

    > Nigdy nie bedziesz bogaty, bo za glupi jestes.

    jeżeli bogactwo oznacza bycie takim durniem jak ty, to podziękuję. Inna
    sprawa, że ty pewnie nie zarabiasz połowy tego, co ja, a tylko se tak
    potrząsasz gówienkiem w głowie.

    > Gotowka ma ta zalete, ze jest moja. Zapis na koncie w banku w kazdej
    > chwili moze ulec awari

    Jaaaaaaaaaaasne....

    > a ja zostac z reka w dupie w srodku zimy w noc
    > sobotnia bez grosza przy dupie.

    jednak się wydało, że jesteś biedny jak mysz kościelna, a popierdujesz
    tylko.

    > Majac goptowkle to sie nie zdarzy nigdy.

    Mając kasę w różnych bankach takoż.

    > Jak ci sie nie podoba gotowka zawsze mozesz powiedziec to swoim klientom,
    > ze przjmujesz tylko elektorniczne pieniadze.

    I tak robię.

    --
    Tristan

  • 86. Data: 2009-05-15 10:44:40
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 14 May 2009 20:35:06 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > NIP-3. W moim przypadku nie działa. :-(

    To musiałeś coś ostro sknocić, bo nikomu z mojego otoczenia coś takiego
    się nie przytrafiło.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 87. Data: 2009-05-15 10:46:06
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 15 May 2009 08:34:10 +0200, zly napisał(a):

    > i automagicznie zaczna sie blokady srodkow na koncie z powodu
    > niezaplaconych mandatow :(

    Ale kolega Przemysław sam tego chciał ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 88. Data: 2009-05-15 10:49:19
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 15 May 2009 09:50:46 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > A ta tzw. "składka zus" to niby nie podatek jest? No nie wygłupiaj się...

    Ale ten koszt przekazu obciąża budżet ZUS-u (czyli w praktyce emerytury
    tych emerytów), a nie Ciebie!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 89. Data: 2009-05-15 10:52:15
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 15 May 2009 09:53:59 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Przecież pisałem, że można konta nie mieć i wypłacać sobie samemu w
    > kasie urzędu.

    A kto pokryje płace oraz składki na ZUS potrzebnych do tego dodatkowych
    kasjerów?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 90. Data: 2009-05-15 11:29:21
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 15 Maj, 09:50, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > A ta tzw. "składka zus" to niby nie podatek jest? No nie wygłupiaj się...

    Na ubezpieczenie społeczne - nie, natomiast sładki na ubezpieczenie
    zdrowotne czy fundusz pracy to czyste podatki celowe.