  • 1. Data: 2009-05-14 06:34:38
    Temat: Konto Wydajesz&Zarabiasz w BZ WBK - karta dodatkowa?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Czy do konta Wydajesz&Zarabiasz mogę wyrobić kartę dodatkową? Jeśli tak to
    ile?
    Alior do swojego Konta zakupowego wydaje do 4 kart.

    Czy zakładał ktoś w ostatnim czasie konto Wydajesz&Zarabiasz, a jeśli tak to
    czy nadal obowiązuje "nieoficjalne" zwolnienie z opłaty pod warunkiem
    wpływów >1000zł/mc?

    Szymon

  • 2. Data: 2009-05-14 11:16:37
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to czy nadal obowiązuje "nieoficjalne" zwolnienie z opłaty pod warunkiem

    ja zakladalem niecaly miesiac tenu i mam ten warunek w umowie.

    pozdrawiam
    ps.
    tylko pamietaj ze jest oplata za karte miesiecznie 1,5 zl

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 3. Data: 2009-05-14 15:27:59
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    dzięki!

  • 4. Data: 2009-05-22 12:55:14
    Od: "Zespół Banku Zachodniego WBK S.A." <Z...@b...pl>

> [...]
    > czy nadal obowiązuje "nieoficjalne" zwolnienie z opłaty pod warunkiem

    Do konta Wydajesz & Zarabiasz można wyrobić więcej niż jedną kartę płatniczą.
    Regulamin konta nie przewiduje limitu ilości kart jakie mogą być wydane,
    niemniej jednak Bank zastrzega sobie prawo do odmowy wydania kolejnej karty.

    Jeśli chodzi o drugą część pytania, promocja zwolnienia z opłaty pod warunkiem
    minimalnych miesięcznych wpływów na konto w wysokości 1000zł jest w dalszym
    ciągu aktualna.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://www.bzwbk.pl/72769

    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

  • 5. Data: 2009-05-22 13:03:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 22 May 2009 14:55:14 +0200, Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.
    napisał(a):

    > Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

    Och, czyżby banki poznały nowy kanał sprzedaży? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-05-22 13:13:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Och, czyżby banki poznały nowy kanał sprzedaży? ;-)

    Obecność oficjalnych reprezentantów banków na grupie może działać tylko na
    korzyść, nie ma się co czepiać. :)

  • 7. Data: 2009-05-22 13:15:41
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Olgierd pisze:

    > Och, czyżby banki poznały nowy kanał sprzedaży? ;-)

    To chyba ciezki zywot tu z nami beda miec ;-)
    Pokutuje tu skadinand sluszna opinia ze BZWBK poza oczojebnym zielonym
    kolorem jest ostoja szarego PRLu z cala swoja betonowoscia ;-)
    I najlepiej omijac go szerokim lukiem :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2009-05-22 13:23:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 22 May 2009 15:13:32 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Obecność oficjalnych reprezentantów banków na grupie może działać tylko
    > na korzyść, nie ma się co czepiać.

    Chyba że się zaraz nasłuchają czego nie trzeba.
    Zresztą: czytać i uczyć się im nie zabraniam. Wyjaśniać też nie. Byle nie
    spamowali.

  • 9. Data: 2009-05-22 13:33:50
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    darnok wrote:

> [...]
    > kolorem jest ostoja szarego PRLu z cala swoja betonowoscia ;-)
    > I najlepiej omijac go szerokim lukiem :)

    E tam, ja z konta powyzej jestem zadowolony i mi odpowiada - cash back,
    koszt tylko 1,5 , do tego calkiem fajny online. A ze z
    depozytow/kredytow u nich nie korzystam to inna sprawa.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 10. Data: 2009-05-22 14:12:55
    Od: luc <b...@g...net>

    On 22 Maj, 15:03, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Och, czyżby banki poznały nowy kanał sprzedaży? ;-)

    Ciekawe, który następny się zapisze/odpisze? ;-)

    pzdrwm
    luc