  • 191. Data: 2009-05-17 19:35:17
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> writes:

    > To są właśnie polskie standardy... przepisy ruchu drogowego ustalają Ci,
    > którzy za kółkiem siedzieli tylko w dzieciństwie... Rozkłady jazdy autobusów
    > i tramwajów (oraz ich trasy) ustalają Ci, którzy do roboty dojeżdżają
    > własnymi samochodami a problemy komunikacji zbiorowej znają tylko z
    > opowiadań. Stróżami prawa są ci sami ludzie, którzy po robocie parają się
    > gangsterką, wymuszaniem haraczy itp. Prawa ustalają Ci co dawno siedzieć
    > powinni w pierdlu albo w psychiatryku.

    No coz. Jeszcze ogolnie znaki drogowe i np. linie na jezdni - to musza
    byc ludzie, ktorzy nigdy nawet nie probowali nauczyc sie jezdzic
    samochodem.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 192. Data: 2009-05-17 20:03:46
    Od: zgred <z...@n...com>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Kto tu wlasciwie jest przestepca? Czy nie ten, kto wprowadzajac
    > absurdalne ograniczenia, zmusza kierowcow do ich lamania,
    > i w konsekwencji do placenia mu haraczu?

    Welcome to Poland ;)

    U nas tzw. "prawo" (proponuję używać nazwy "lewo") nie służy
    społeczeństwu. Lewo jest ustanawiane przez przestępców (skorumpowanych
    polityków), wdrażane przez skorumpowanych "samo"rządowców, egzekwowane
    przez skorumpowanych policjantów i wymierzane przez skorumpowanych
    sędziów, wszystko ku uciesze żyjących z tego lewników.

    No i "nie ma takiej niegodziwości, której nie dopuściłby się rząd, gdy
    zabraknie mu pieniędzy".

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 193. Data: 2009-05-17 20:13:04
    Od: "donald" <d...@k...corporation.p>

    > Ale systemy bankowe już takie są. Wielokrotna redundancja danych na
    > różnych
    > etapach zapewnia bezpieczeństwo.

    Powiedz to klientom takiego banku gdzie sie rano obudzili konta byly
    wyzerowane. A teraz sobie pomysl, ze znalazles sie w obcym miescie i masz
    zaplacic za np. hotel.
    W twoich oczach (jesli to byl by twoj klient) byl by kretaczem i
    kombinatorem.
    Powiedz to tez tym co im kase wyplacono z "bankomatu" hehehe.

    > Ale ja się nie wstydzę.

    A ja tak. Ja mam tak od dziecka, ze nie pokazuje bo sie wstydze.
    Skoro ty lubisz to ja nic do tego nie mam, mozesz nawet w sraczu
    zaoinstalowac sobie kamere i wszczepic pare czipow.

    > w jakim zakresie?

    Ile razy miales problem z bankiem? Ile razy stales w kolejce, ile razy ...?
    hmm aha no tak to nie bank winny tylko ludzie...

  • 194. Data: 2009-05-17 20:18:16
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Tyle ze limit jest 30 lub wiecej km/h ponizej tego, ktory obowiazywalby
    > na Zachodzie. Co zreszta wielokrotnie przyznali sami tworcy tych
    > ograniczen.

    ...podoba mi się także dlatego, że u nich i ograniczenia są sensowne... :-)

    --
    MiCHA

  • 195. Data: 2009-05-17 20:24:29
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "donald" news:Ad_Pl.62401$3O6.58820@newsfe19.ams2

    > W twoich oczach (jesli to byl by twoj klient) byl by kretaczem i
    > kombinatorem.

    Może inaczej by patrzył na takiego człowieka, kiedy wcześniej było by mu
    dane przerabiać sytuację, w której znajduje się np. jego klient w wyżej
    przedstawionej sytuacji :)

    > A ja tak. Ja mam tak od dziecka, ze nie pokazuje bo sie wstydze.
    > Skoro ty lubisz to ja nic do tego nie mam, mozesz nawet w sraczu
    > zaoinstalowac sobie kamere i wszczepic pare czipow.

    Oooo ostro :)

  • 196. Data: 2009-05-17 20:26:45
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zgred" news:gupr4p$85i$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > ...egzekwowane przez skorumpowanych policjantów i wymierzane przez
    skorumpowanych sędziów

    Jak byś mieszkał ze mną drzwi w drzwi to bym już do Ciebie leciał z kilkoma
    buteleczkami zimnego piwerla (no chyba, że by mnie Madzia zatrzymała he he
    he) za to co napisałeś :)

    > No i "nie ma takiej niegodziwości, której nie dopuściłby się rząd, gdy
    > zabraknie mu pieniędzy".

    Najgorsze jest to, że te niegodziwości uderzają w uczciwych i zarazem
    biednym ludzi. Przecież bogaty nie zapłaci za deficyt...

  • 197. Data: 2009-05-17 20:28:15
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof Halasa" news:m3pre734lm.fsf@intrepid.localdomain

    > No coz. Jeszcze ogolnie znaki drogowe i np. linie na jezdni - to musza
    > byc ludzie, ktorzy nigdy nawet nie probowali nauczyc sie jezdzic
    > samochodem.

    Kiedy patrzę na znaki, a wręcz na ich bezsensowny wysyp to muszę Ci przyznać
    rację - 100% rację.

  • 198. Data: 2009-05-17 20:32:12
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" news:gupre8$cc8$1@inews.gazeta.pl

    > ...podoba mi się także dlatego, że u nich i ograniczenia są sensowne...
    :-)

    Bo to taki wentyl bezpieczeństwa jest dla naszej psychiki :)
    Jesteśmy już tak struci polskimi absurdami, że absurdy zachodnie (IMHO jest
    ich zdecydowanie mniej niż u nas) są dla nas rozwiązaniem dobrym,
    przemyślanym i sensownym. Na tle polskiego bajzlu takie myślenie wydaje się
    nader słuszne :)

  • 199. Data: 2009-05-17 21:18:27
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Maj, 17:33, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Firma upadła, a konto jest zamknięte... no ale w PL wszystko jest możliwe :)

    Potem podejdą do sprawy rutynowo: zajęcie ruchomości, nieruchomości,
    praw majatkowych itp.

  • 200. Data: 2009-05-17 21:25:12
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    p.googlegroups.com

    > Potem podejdą do sprawy rutynowo: zajęcie ruchomości, nieruchomości,
    > praw majatkowych itp.

    He he he i to wszystko sprawił mandat na kwotę 100 zł, który został uczciwie
    zapłacony, tylko urzędniczce gdzieś się wpłata zapodziała :)

    Kocham tej kraj :)