  • 1. Data: 2009-05-13 18:27:31
    Temat: KK Eurobank - załatwianie..
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Witam,

    Mam konto w Eurobanku z niezłą kasą więc stwierdziłem, że wygodnie do
    spłacania byłoby mieć właśnie u nich kartę kredytową.

    Poszedłem do oddziału i po długim wniosku dowiedziałem się, że nie
    otrzymam karty bo pracuję mniej niż 6 miesięcy (niedawno zmieniłem
    pracę) - w większości banków to są 3 miesiące ale ok, mają prawo. Tylko
    za chwile druga Pani powiedziała, że przecież wystarczą 3 miesiące, a
    następna Pani, że trzeba zaświadczenia z obecnej i poprzedniej pracy -
    zostawiłem je kłócące się i złożyłem wniosek w domu przez internet.

    Nikt się ze mną nie skontaktował w jego sprawie więc zadzwoniłem i Pani
    zaczęła mnie znowu wypytywać o zarobki, stan cywilny, samochód..
    powiedziałem, że już te dane podawałem, a ona się oburzyła, że musi
    potwierdzić - ok, chociaż wg. mnie to było wypełnianie nowego wniosku..

    Minęło kolejne kilka dni więc znowu zadzwoniłem zapytać co z moją kartą,
    zwłaszcza, że na stronie nie mam żadnego aktywnego wniosku, a ona, że
    została mi przyznana tylko mam czekać na kontakt z kurierem.

    Czekam kolejne kilka dni - kontaktu z kurierem brak..

    Znieciepliwiony, z ciekawości i zachęcony 2 latami za darmo wypełniłem
    wniosek na stronie Citi z którym w ogóle nie jestem związany i za 20
    minut oddzwoniła Pani potwierdzić jego złożenie, na drugi dzień telefon
    o wstępnej akceptacji wniosku, następnie telefon od doradcy który na
    kolejny dzień przyjedzie z umową wcześnie rano do mnie do pracy i nie
    potrzebuje papierów z pracy - czyli po prostu ciągle coś się dzieje w
    sprawie. Nie wiem jak będzie z kartą, ale póki co miło, szybko i
    sprawnie idzie to załatwianie.

    Nie wiem czy kurier Eurobanku się odezwie kiedyś ale nie skorzystam już
    raczej - nie podoba mi się, że składałem wniosek 3 razy od nowa, za
    każdym razem wstępne decyzje były inne i ani razu nie doczekałem się na
    kolejny krok z ich strony.

    Ale jako skarbonka to RO Eurobanku jest dobry :)

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 2. Data: 2009-05-13 18:46:27
    Temat: Re: KK Eurobank - załatwianie..
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Ja niedawno chciałem podnieść limit mojej złotej w Eurobanku. Korzystam od
    ponad roku. Zasoby na lokatach 20x większe niż limit karty. Niestety - nie
    podnieśli mi ani o zeta :-) Według nich ani wpływ na rachunek ani lokaty nie
    mają znaczenia. Co ma? W sumie nie wiadomo. Dodam, że wspomniany przez
    Ciebie Citi po roku sam mi podniósł limit na karcie o 50%. Nawet nie pytał
    czy chcę...
    Niemniej - nie wiem czy to w sumie dobrze czy źle. Teoretycznie fajnie
    byłoby mieć kartę z większym limitem w EB, tak jak pewnie i Ty chciałeś. Z
    drugiej jednak strony cieszę się, że EB jest taki restrykcyjny, bo być może
    dzięki temu zaoszczędzi na złych kredytach i dłużej utrzyma rentowność mimo
    wysokiego % na KO i lokatach. Zobacz co się stało z mBankiem i jego
    wynikami, gdy pewnego dnia zaczął na lewo i prawo rozdawać karty. Niby
    fajnie - mając zerowe konto od 2 lat zaproponowali mi 10.000zł na podpis nie
    wiedząc nawet gdzie pracuję (sic! nie pytali o to). Niemniej przez takowe
    decyzje mamy w antymarmurku połowę tego na lokatach co w marmurku :-/

  • 3. Data: 2009-05-13 19:22:19
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Szymon pisze:
> [...]
    > fajnie - mając zerowe konto od 2 lat zaproponowali mi 10.000zł na podpis nie
    > wiedząc nawet gdzie pracuję (sic! nie pytali o to).

    A to jest najlepsze w mBanku :D
    Gdy człowiekowi proponują kartę z kosmicznym limitem i jej nie weźmie,
    to potem gdy później złoży wniosek dostanie ją już z niewielkim albo
    nawet wcale.
    Chociaż częste tez były przypadki gdy mBank proponował kartę, ktoś się
    zgadzał, a potem jej nie otrzymywał po dosyć długiej procedurze..
    Co do limitów na kartach to też nie warto przesadzać bo zmniejszają one
    jednak zdolność kredytową.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 4. Data: 2009-05-13 19:24:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "kranu" <k...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Co do limitów na kartach to też nie warto przesadzać bo zmniejszają one
    > jednak zdolność kredytową.

    Od pewnego poziomu limitów nikt na to nie patrzy, albo wręcz działa to w
    przeciwna stronę niż należałoby oczekiwać.

  • 5. Data: 2009-05-13 19:33:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kranu pisze:
    > Co do limitów na kartach to też nie warto przesadzać bo zmniejszają one
    > jednak zdolność kredytową.

    Sporo osób nie potrzebuje tej zdolności kredytowej, bo nie bierze
    kredytów, a wysokie limity KK są im potrzebne dla komfortu.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-05-13 21:20:59
    Od: Ra <a...@a...com>

    kranu pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam konto w Eurobanku z niezłą kasą więc stwierdziłem, że wygodnie do
    > spłacania byłoby mieć właśnie u nich kartę kredytową.

    w citi to chyba zewnętrza firma zajmują się sprzedażą kart i są dość
    zdesperowanii
    a w eurobanku już ze 3 miesiące rozpatrują mi reklamację o 4zł za
    prowadzenie konta

  • 7. Data: 2009-05-14 07:44:09
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 13 May 2009 23:20:59 +0200, Ra napisał(a):

    > a w eurobanku już ze 3 miesiące rozpatrują mi reklamację o 4zł za
    > prowadzenie konta

    Nie oddali ci od ręki? Wydawało mi się, że to z automatu wszystkim poszło.
    Mi pobrali 2 razy, za pierwszym razem cofneli z datą pobrania, za drugim
    razem z 2 dni późniejszą (ale już mi się pisać nie chciało).

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2009-05-14 08:30:00
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 13 Maj, 23:20, Ra <a...@a...com> wrote:
> [...]
    > zdesperowanii
    > a w eurobanku już ze 3 miesiące rozpatrują mi reklamację o 4zł za

    Widzę, że nie tylko mnie Eurobank podpadł za rozpatrywanie
    reklamacji.
    W tym banku złożyłem dwie reklamacje. Pierwsza dotyczyła dołączonego
    pakietu ubezpieczeń do kart kredytowych. Tak się złożyło, że musiałem
    skorzystać z ubezpieczenia. Allianz odmówił mi wypłaty odszkodowania,
    ponieważ nie był w stanie stwierdzić, czy jestem uprawniony do
    ubezpieczenia czy nie. A to oznacza, że coś było nie halo na linii
    bank - ubezpieczyciel. Złożylem reklamację, na wady w OWU
    ubezpieczenia, na wadliwą komunikację między obiema instytucjami przy
    weryfikowaniu osoby uprawnionej do ubezpieczenia i wyjaśnienie
    sytuacji dlaczego Allianz odmówił mi wypłaty odszkodowania (Allianz
    wyraźnie podał powód odmowy - bank nie potwierdził prawa do
    ubezpieczenia). W odpowiedzi bank mnie poinformował, że nie
    pośredniczy między klientem a ubezpieczycielem. Złożyłem reklamację,
    że uzyskana odpowiedź jest nie na temat. Do tej pory nie mam
    odpowiedzi, a na pierwszą czekałem od grudnia do kwietnia.

    Druga reklamacja dotyczyła błędnego naliczenia opłaty za nieterminową
    spłatę i naliczenie odsetek. Coś im się pomerdało w systemie w
    kwietniu.

    Generalnie mam zamiar zrezygnować z tej karty i wszelakiej współpracy
    w tą instytucją. Podpadli mi swoim postępowaniem reklamacyjnym.

  • 9. Data: 2009-05-14 09:40:39
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    k...@g...pl pisze:

    Hej!

    > Druga reklamacja dotyczyła błędnego naliczenia opłaty za nieterminową
    > spłatę i naliczenie odsetek. Coś im się pomerdało w systemie w
    > kwietniu.

    Witam w klubie :) Mi w kwietniu pobrali za nieterminową spłatę i
    odsetki, mimo że spłata KK poszła w terminie z RO w Eurobanku :)
    Opłatę oddali, ale odsetki już nie :( Reklamacja poszła 29 kwietnia i na
    razie czekam na odpowiedź.

    --
    Łukasz

  • 10. Data: 2009-05-14 12:40:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" guf4rk$r0f$...@n...dialog.net.pl

    > Co ma? W sumie nie wiadomo.

    Eurobank ma za dużo klientów -- części z nich chce pozbyć się. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'