  • 1. Data: 2009-05-14 15:27:32
    Temat: Allekarta WBK i Citi LOT
    Od: Pawel <p...@e...pl>

    Czy warto przejsc z allekarty kredytowej wbk do citi z kart np citiLOT?
    czasami place rachunki z wbk ale kosztuja 1%, w citi nic nie kosztuje.
    co jeszcze za i przeciw?
    Czy mozna byloby liczyc na ulatwienia przy skladaniu wniosku na zasadzie
    przeniesienia?
    dziekiza wszelkie sugestie

  • 2. Data: 2009-05-14 15:27:43
    Temat: Re: Allekarta WBK i Citi LOT
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    nie jestem pewien czy Citi przenosi karty... Gdy ja wyrabialem nie bylo tej
    opcji. Takze BZ WBK nie wyrabial kart z przeniesienia.

  • 3. Data: 2009-05-14 16:31:03
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Maj, 17:27, Pawel <p...@e...pl> wrote:
> [...]
    > co jeszcze za i przeciw?
    > Czy mozna byloby liczyc na ulatwienia przy skladaniu wniosku na zasadzie

    Warto, jeśli jesteś pasjonatem latania. Nie dość, że zbierasz mile w
    M&M, to jeszcze masz fajny, kolekcjonerski gadżet..! A karta obok tego
    ma inne, fajne funkcje, np. niezły program rabatowy, zakupy na raty
    itp.

  • 4. Data: 2009-05-14 16:39:26
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    sprawdz czy mile sa naliczane od przelewow..
    bo w CITI BP punktow z przelewow juz nie ma

  • 5. Data: 2009-05-14 17:18:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Damian" <x...@o...pl> wrote in message
    > sprawdz czy mile sa naliczane od przelewow..
    > bo w CITI BP punktow z przelewow juz nie ma

    Nie sa.

    MK