  • Data: 2009-03-24 10:59:15
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    news:gqaejn$bh9$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Gdybym był żądnym zysku bankierem, to dałbym gołodupcowi kredyt. Po kilku
    > latach można żądać zwiększenia zabezpieczeń. Można mu zabrać nieruchomość,
    > sprzedać z niewielką stratą i w dalszym ciągu mieć klienta spłacającego
    > resztę do końca życia wg bardzo atrakcyjnego oprocentowania zobowiązań
    > wymagalnych. Czysty zysk.
    > To się opłaca. A jak ktoś jest naiwny i daje się wrobić, to będzie teraz
    > dojony.

    Wszystko fajnie, tylko dlaczego jak bankierom zagrywka nie wyszła reszta sie
    musi składać na ich pensje ?
    Celowo i świadomie wsadzić kogoś na minę, hmm to zagranie ma krótkie nogi.
    Anyway, mysle że jakbyś naprawdę prowadził bank nie dałbyś mu kredytu...to
    nie jest takie proste...
    Dobra, poznaliśmy swoje punkty widzenia :), nie ma co dalej ciągnąc.

    george