  • Data: 2009-03-24 11:58:27
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Emka" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gqagl0$p75$1@news3.onet...
    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał

    > Bzdura, nigdzie tego nie sugerowałam.
    > Nikt na świecie - poza organizacjami dobroczynnymi - nie działa
    > charytatywnie, więc argument jest trochę śmieszny.

    To czemu sie dziwisz, że bank nie chce zarobić i nie kieruje się sympatią do
    bankrutów?

    > Natomiast jest coś innego, o czym zresztą pisał george, a mianowicie
    > nieetyczne wykorzystywanie swojej dominującej pozycji (głównie chodzi o
    > wiedzę merytoryczną) w robieniu interesów z przeciętnymi ludźmi, którzy
    > takiej wiedzy nie posiadają. Proste jak budowa cepa.

    Tak było, jest i będzie. Naiwni codziennie się rodzą. Mądrzejsi nie biorą
    się za coś, o czym nie mają pojęcia. Głupcy dają się wykorzystać. Przecież w
    umowie jest zwykle wszystko napisane. Jest o zabezpieczeniu.

    > Nie wiem, ale myślę, że albo nie byłeś albo jeśli byłeś, to masz dziwnie
    > spaczone poczucie zwykłej, ludzkiej empatii.

    Nie byłem, bo nie jestem aż tak naiwny. Prawie czuję się winny. ;-)

    > Natomiast radośnie upajasz się sytuacją, jaka nastąpiła czy ma nastąpić w
    > wyniku pewnych, nie do końca etycznych zasad działania banków i z tym
    > właśnie usiłuję polemizować. Co Cię tak cieszy w nieszczęściu innych
    > ludzi?

    Cieszę się, że sytuacja znormalnieje i ceny nieruchomości spadną. Czym się
    tutaj martwić?
    Jak produkty spożywcze tanieją to też się martwisz?
    Ja się cieszę każdą obniżką, bo stać mnie wtedy na więcej.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/