    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank mówi doplac
    Date: Tue, 24 Mar 2009 11:32:39 +0100

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    news:gqad05$92o$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie bardziej martwi, kiedy gołodupce biorą kredyty na 100% i 50 lat.
    > Napędzają bańkę, która musi pęknąć. Teraz wszystko zdrowieje i wraca do
    > normalności.

    Tylko ja sie pytam kto tak przeszacował ryzyko? To że gołodupiec chce i
    bedzie chciał kredyt na 50 lat na 100% to jest pewne jak 2x2=4.
    Niby wyspecjalizowany w szacowaniu ryzyka Bank / nadzór w tym przypadku
    powinien ponieść konsekwencje swojej lekkomyslności bez wyciagania kasy od
    podatnika i uwalenia przy okazji wszystkiego co sie rusza.
    Te instytucje nie robia nic innego ( tak jest przynajmniej w zamyśle) jak
    kalkulowanie ryzyka. Czy im sie to udało ?
    Jak rozumiem Ty winisz gołodupca...

    > Jak mówi Peter Schiff. Kryzys to nie problem, tylko lekarstwo.

    Shiff chce deflacji, reszta inflacji (nie wiem co gorsze).
    Zobaczymy co z tego wyjdzie, tyle że to kosztować bedzie nas coś czego nie
    mamy zbyt dużo ... czas.

    george