  • Data: 2023-03-24 18:06:34
    Temat: Re: Bank i ważność DO
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 24 marca 2023 o 17:05:29 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:95fbe4e3-7028-47b7...@googlegroups.com>
    > Najgorsze jeśli komuś sie kończą w pobliżu siebie.

    To trzeba rozfazować.
    DO taniej, ale musi być powód - hmm, za "zgubienie" może być kara, w "kradzież"
    trzeba wciągać policur, a to brzydko pachnie.
    No ale nie trzeba kombinować, teraz można "na żądanie" bo z chipami dają.
    A jak już taki masz no to trzeba 140zł na nowy paszport wybulić - tu lepiej nie
    "gubić", za to jest 500 czy 700 nawet.
    Mi się DO kończy za rok, ciekawe czy znów będzie jazda z odciskami - paszport mam
    bez, komputer nie dał rady (twierdzenie "nie jestem man in black" to oksymoron, chyba
    że masz tą migaczkę-kasowaczkę ;)