  • Data: 2023-03-24 20:32:41
    Temat: Re: Bank i ważność DO
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-03-24 o 19:34, Pete pisze:

    > (Dz. U. 2018 poz. 2187)

    To uzasadnia dlaczego pamiętam, że przez lata nie było z tym problemu.

    > przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu

    Mam wrażenie, że wszystko staje się bardziej restrykcyjne a to jest
    tylko pretekst.

    Pranie pieniędzy powinno być jakoś kwotowo definiowane i przy obrotach
    poniżej np.średniej krajowej miesięcznie to w ogóle nie powinno być
    możliwości sięgania po takie argumenty bo to zakrawa na rozumienie
    tematu jak Kiepscy robili pralnię pieniędzy.
    Mam takie wrażenie, że o całym Świecie można powiedzieć: Lepiej to już było.

    > Może Pan odwołać się od naszej decyzji w ciągu 30 dni od daty,

    A żeby się odwołać to pewnie trzeba się zalogować, a to właśnie stało
    się niemożliwe w związku z niemożnością potwierdzenia toższamości.
    P.G.