  • Data: 2023-03-25 11:27:46
    Temat: Re: Bank i ważność DO
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.03.2023 o 20:17, J.F pisze:

    > Uzasadnienie idiotyczne, biorąc pod uwage, ze starają sie ograniczyc
    > widywanie dowodów klientow ..

    > Ale jakas "podstawa prawna jest".

    > I to jest lepszy konkret.

    Żaden konkret. Czy obywatel traci tożsamość przez koniec ważności
    jakiegoś plastiku?
    Brednie.

    > No coz - na pieniądzach Ci pewnie zależy, wiec przedłużanie
    > odwołaniami nic nie da.

    mBank był pierwszy, który zastosował wobec mnie szykany z tego tytułu.
    Spodziewając się analogicznych ze strony pozostałych banków stwierdziłem
    że walczyć z systemem obywatelskim nieposłuszeństwem nie ma sensu i
    szkoda mi na to czasu i zdrowia.
    Zwłaszcza że zablokowali mi dostęp do konta firmowego i żadnego VATu ani
    PITu zapłacić nie mogłem.

    --
    Pete