  • 1. Data: 2003-04-09 20:56:40
    Temat: Re: BZWBK zmiana opłat i prowizji
    Od: "Wob" <s...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Colberg" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b722mf$go5$1@inews.gazeta.pl...

    > Co o tym sądzicie? Aż strach pomyśleć co będzie dalej...

    wakacyjna przerwa :)

    --
    wob

  • 2. Data: 2003-04-09 21:18:07
    Temat: BZWBK zmiana opłat i prowizji
    Od: "Colberg" <c...@N...gazeta.pl>

    Od 1 czerwca BZWBK wprowadza/podwyższa niektóre prowizje:
    1. Z Konta24 przelew przez internet z 0,5 zł do 1 zł [komentarz banku:
    zachęcenie klientów do zakładania droższych kont Plus i Prestiż!].
    2. Wpowadza się opłaty w wysokości 0,5 zł za zlecenia stałe dla kont Plus,
    Prestiż i X-tra Student.
    3. Wprowadza się warunkową opłatę 15 zł za wydanie pierwszej VE lub Maestro
    do rachunku. Opłaty nie będzie, jak wykona się kartą 1 operację bezgotówkową
    w ciągu trzech miesięcy od złożenia wniosku...
    4. Wypłata gotówki czekiem z rachunku prowadzonego w innym banku - 4 złote.
    5. Opłata za prowadzenie kont Debiut/Absolwent wzrasta do 2,5 zł.

    Co o tym sądzicie? Aż strach pomyśleć co będzie dalej...

  • 3. Data: 2003-04-09 21:57:37
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > 5. Opłata za prowadzenie kont Debiut/Absolwent wzrasta do 2,5 zł.
    >
    > Co o tym sądzicie? Aż strach pomyśleć co będzie dalej...

    ten bank juz od dluzszego czasu dziala mi na nerwy i zaluje ze mam tam
    konto.Ale jak tylko zdecyduje sie na kredyt hipoteczny gdzie indziej (bo z WBK
    nie zamierzam), to zabieram sie stamtad razem z cala kasa.

  • 4. Data: 2003-04-10 05:48:49
    Od: "Robert K. \(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    "Colberg" <c...@N...gazeta.pl> napisał:

    <....> Co o tym sądzicie? Aż strach pomyśleć co będzie dalej...

    Ten Bank to nieporozumienie.
    Wytrzymałem u nich chyba z 1,5 roku a kolejne 9 miesięcy
    trwał proces rezygnacji z ich usług (zamknięcie konta) :-))
    Niezły maja czas działania, prawda ? :-)
    Za moją namową żonka również zrezygnowała z konta u nich
    (muszę przyznać że tym razem poszło im szybciej).
    Odradzam każdemu znajomemu ten Bank.

  • 5. Data: 2003-04-10 07:05:00
    Od: Roman Sąsiada <k...@W...poczta.onet.pl>

    Dnia 03-04-09 23:18, Użytkownik Colberg napisał:

    > Od 1 czerwca BZWBK wprowadza/podwyższa niektóre prowizje:
    [CIACH opłaty]
    > Co o tym sądzicie? Aż strach pomyśleć co będzie dalej...

    Jejku, jak ja się cieszę że w poniedziałek 7 kwietnia polazłem do
    swojego oddziału i złozyłem wniosek o zamknięcie konta :-) całość
    obrotów łącznie z limitem kredytowym przeniosłem do mBanku...

    --
    Roman Sąsiada
    k...@p...onet.pl http://katoda.republika.pl

  • 6. Data: 2003-04-10 07:40:03
    Temat: Re: BZWBK zmiana op*at i prowizji
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    Colberg wrote:

> [...]
    > zach?cenie klientów do zak3adania dro?szych kont Plus i Presti?!].
    > 2. Wpowadza si? op3aty w wysoko?ci 0,5 z3 za zlecenia sta3e dla kont Plus,
    > Presti? i X-tra Student.
    > 3. Wprowadza si? warunkow? op3at? 15 z3 za wydanie pierwszej VE lub Maestro
    > do rachunku. Op3aty nie b?dzie, jak wykona si? kart? 1 operacj? bezgotówkow?
    > w ci?gu trzech miesi?cy od z3o?enia wniosku...
    > 4. Wyp3ata gotówki czekiem z rachunku prowadzonego w innym banku - 4 z3ote.
    > 5. Op3ata za prowadzenie kont Debiut/Absolwent wzrasta do 2,5 z3.
    >
    > Co o tym s?dzicie? A? strach pomy?leae co b?dzie dalej...

    A czego tu sie bac, jaki strach? Po prostu jak najszybciej zlikwidowac tam
    konto.

  • 7. Data: 2003-04-10 08:46:28
    Od: w...@o...pl

> [...]
    > 5. Opłata za prowadzenie kont Debiut/Absolwent wzrasta do 2,5 zł.
    >
    > Co o tym sądzicie? Aż strach pomyśleć co będzie dalej...

    Generalnie zadna ze zmian mnie nie dotyczy wiec nie mam zadnych powodow do
    paniki. A co bedzie dalej to zobaczymy, jesli bedzie jeszcze gorzej, a inne
    banki zaoferuja naprawde dobra oferte to bedzie mozna zastanowic sie nad
    zmiana. Poki co to mysle o przeniesieniu do BZWBK kredytu hipotecznego bo w LG
    kredyt w USD mam oprocentowany 6,04% podczas gdy w BZWBK kredyt zlotowkowy jest
    nieznacznie wyzej oprocentowany, ale przynajmniej nie jest uzalezniony od
    wariujacego ostatnio kursu dolara...

  • 8. Data: 2003-04-10 10:24:54
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    w...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > nieznacznie wyzej oprocentowany, ale przynajmniej nie jest uzalezniony od
    za to % w bzwbk jest uzalezniony od decyzji prezesa
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 9. Data: 2003-04-10 12:22:10
    Od: t...@p...onet.pl

    > Poki co to mysle o przeniesieniu do BZWBK kredytu hipotecznego bo w LG
    > kredyt w USD mam oprocentowany 6,04% podczas gdy w BZWBK kredyt zlotowkowy
    > jest nieznacznie wyzej oprocentowany,

    Z tym kredytem to bardzo uważaj. Pisałem o tym kilka dni temu w wątku "Jak
    BZWBK pozyskuje kredyty mieszkaniowe". Ta cała ich promocja jest jednym wielkim
    oszustwem. Pozdrowienia Tensor1.

  • 10. Data: 2003-04-10 12:52:05
    Od: w...@o...pl

> [...]
    > BZWBK pozyskuje kredyty mieszkaniowe". Ta cała ich promocja jest jednym

    Z tego co wiem to przez rok gwarantowane jest stale oprocentowanie, a pozniej
    mozna znowu zmienic bank wiec nie widze problemu.