  • 11. Data: 2003-04-10 13:18:34
    Temat: Re: BZWBK zmiana opłat i prowizji
    Od: t...@p...onet.pl

    > wielkim
    >
    > Z tego co wiem to przez rok gwarantowane jest stale oprocentowanie, a pozniej
    > mozna znowu zmienic bank wiec nie widze problemu.

    A jaka jest prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu? A nowy wpis do hipoteki
    oraz prowizja za udzielenie kredytu w tym nowym banku itp. Policz to dokładnie
    zanim skusisz się ich propozycją.

  • 12. Data: 2003-04-10 13:39:32
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>

    Colberg <c...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Od 1 czerwca BZWBK wprowadza/podwyższa niektóre prowizje:
    >
    > Co o tym sądzicie? Aż strach pomyśleć co będzie dalej...

    Trzeba złozyc w biurze maklerskim zlecenie na dodatkowe akcje .... :))

    Tomasz

  • 13. Data: 2003-04-10 22:12:46
    Od: "Ireneusz Sawicki" <c...@N...gazeta.pl>

    > Co o tym sądzicie? Aż strach pomyśleć co będzie dalej...

    Tu małe wyjaśnienie. Obserwuję ewolucję opłat w BZ a potem w BZWBK od ok. 5
    lat. Ostatnio złapałem się na tym, że coraz więcej i więcej wywalam kasy
    na "prowizje i opłaty". Ale banku nie zamierzam zmienić. Pracuje bowiem tam
    moja kobieta :-)))))
    Dlatego obsługę mam w oddziale na 6+, nie muszę wystawać w kolejkach itp.
    itd...
    Czego i Wam życzę!
    Żona pracująca w oddziale banku znakomicie zmienia perspektywę patrzenia
    na "wewnętrzne" problemy firmy. A opowiadać można by długo...

  • 14. Data: 2003-04-11 07:14:44
    Od: "tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Ireneusz Sawicki" <c...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b74q8u$5cm$1@inews.gazeta.pl...
    > Żona pracująca w oddziale banku znakomicie zmienia perspektywę patrzenia
    > na "wewnętrzne" problemy firmy. A opowiadać można by długo...

    opowiedz, opowiedz !!

    pozdrawiam
    tomek