  • 1. Data: 2003-04-09 20:25:32
    Temat: zamknięcie konta - jak?
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Witam
    Chcę zamknąć konto w inteligo i w multibanku.
    Kiedy powinienem sobie wypłacić pieniądze żeby nie zapłacić jakichś
    dodatkowych prowizji (w inteligo opłaty są w zależności od stanu
    konta)??
    Przed zamknięciem, czy przy zamykaniu podać numer konta na który mają mi
    przelać??
    Czy po złożeniu dyspozycji zamknięcia konta bank może dalej pobierać
    prowizje aż rzeczywiście zamknie konto? czy ma obowiązek zaniechania
    takich opłat??

    Czy dostane jakieś potwierdzenie że konto zostało zamknięte??
    Czy w przypadku multibanku lepiej iść do oddziału czy zrobić to przez
    telefon??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica