  • 1. Data: 2003-04-09 20:58:07
    Temat: zniszczenie karty przez sprzedawce - a koszty duplikatu
    Od: dan <d...@p...pl>

    Witam,

    normalny dzien, zakupy, zaplata karta. W domu zorientowalem sie, ze
    karta zostala w czytniku po prostu zniszczona (pasek z podpisem
    doglebnie przerysowany przez srodek podpisu). Praktycznie
    nic nie mozna zrobic (np. podpis z boku) aby korzystac dalej z karty.

    I teraz pytanie, chociaz ja juz nic nie zalatwie w tym sklepie
    bo nie zauwazylem zniszczenia karty od razu - to czy ktos mial
    przyjemnosc odzyskania od sprzedawcy kasy za wykonanie duplikatu
    karty?

    Pozdrawiam
    Dan

  • 2. Data: 2003-04-09 21:11:05
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "dan" <d...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > bo nie zauwazylem zniszczenia karty od razu - to czy ktos mial
    > przyjemnosc odzyskania od sprzedawcy kasy za wykonanie duplikatu

    Zapomnij. A skad wiesz, ze to u sprzedawcy, a nie np. scyzoryk w kieszeni ci
    sie niechcacy otworzyl i porysowal karte.
    A swoja droga sprawdzales juz ile za ten duplikat musisz zaplacic. To chyba
    znowu nie tak koszmarne pieniadze.

  • 3. Data: 2003-04-09 21:55:54
    Od: dan <d...@p...pl>

> [...]
    > sie niechcacy otworzyl i porysowal karte.
    > A swoja droga sprawdzales juz ile za ten duplikat musisz zaplacic. To chyba

    Bo nie nosze scyzorykow w kieszeni :) karty zawsze mam w portfelu w
    osobnych przegrodkach - a to ze sie stalo przy kasie jestem pewny, nie
    zwrocilem uwagi (nie skojarzylem tego) jak sprzedawczyni "wyrywala"
    karte z czytnika.

    No tak 38zl moze nie jest dla Ciebie majatkiem - dla mnie to zaplacenie
    przynajmniej czesci rachunku telefonicznego.

    Zreszta nie chodzi o mnie - bo ja i tak nie odzyskam pieniedzy ze
    sklepu. Ale na przyszlosc warto wiedziec czy ktos cos zdzialal w takiej
    sytuacji.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 4. Data: 2003-04-09 22:36:16
    Od: "chillin" <c...@o...pl>

    Dan, doskonale cie rozumiem, a KK jest dowcipny inaczej. Zamiast produkowac
    teksty o scyzorykach moglby zaproponowac cos konkretnego.
    Proponuje pojsc do tego sklepu, porozmawiac z kierownikiem sprzedazy.
    Czytnik moze byc uszkodzony, co moze byc widac nawet golym okiem.
    Zloz reklamacje. Masz do tego prawo. Inna sprawa, czy ja uznaja w sklepie.

    chillin

    Uzytkownik "dan" <d...@p...pl> napisal w wiadomosci

  • 5. Data: 2003-04-10 07:01:50
    Od: Jurgen <n...@s...me>

    On Wed, 09 Apr 2003 23:55:54 +0200, dan <d...@p...pl> wrote:

    >Zreszta nie chodzi o mnie - bo ja i tak nie odzyskam pieniedzy ze
    >sklepu. Ale na przyszlosc warto wiedziec czy ktos cos zdzialal w takiej
    >sytuacji.

    idz tam jeszcze raz, kup co potrzebujesz, idz do tej samej kasy,
    postepuj tak jakby sie to teraz wlasnie stalo

  • 6. Data: 2003-04-10 07:34:38
    Od: Dan <d...@p...pl>

    > idz tam jeszcze raz, kup co potrzebujesz, idz do tej samej kasy,
    > postepuj tak jakby sie to teraz wlasnie stalo

    good idea ;)

  • 7. Data: 2003-04-11 00:15:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    dan <d...@p...pl> writes:

    > normalny dzien, zakupy, zaplata karta. W domu zorientowalem sie, ze
    > karta zostala w czytniku po prostu zniszczona (pasek z podpisem
    > doglebnie przerysowany przez srodek podpisu).

    Normalne po jakims czasie uzywania karty. Nie przeszkadza w dokonywaniu
    transakcji raczej.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator