  • 11. Data: 2011-02-20 08:08:52
    Temat: Re: BZWBK wyparowało konto24.pl
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 19 Feb 2011 22:48:54 +0100, Piotr Gralak napisał(a):

    > tak, ale przy wplywie 1k i jednej transkacji kartą dalej będzie za free,
    > czyż nie?

    Jeśli ta transakcja będzie na 300 zł, to można tak to nazwać.

    AK

  • 12. Data: 2011-02-20 11:47:15
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Jeśli ta transakcja będzie na 300 zł, to można tak to nazwać.

    hmmm gubię się w tej ich mnogości kart, ale jeśli dobrze odszyfrowałem
    TOIP to debetowym pejbekiem wystarczy jedna sztuka niezależnie od kwoty?

  • 13. Data: 2011-02-20 12:05:03
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > hmmm gubię się w tej ich mnogości kart, ale jeśli dobrze odszyfrowałem
    > TOIP to debetowym pejbekiem wystarczy jedna sztuka niezależnie od kwoty?

    no właśnie studiuję TOIP ponownie i doprawdy nie wiem, skąd wziąłeś to
    300 zł... nie ma takiego warunku przy żadnej z kart. za niektóre płaci
    się po 3 zł bez możliwości zwolnienia, a za inne (w tym MC pejbek)
    wystarczy jedna dowolna transakcja. za prowadzenie konta (7 zł) nie
    płaci się przy wpływie 1k.
    Ogólnie jest wielkie zamieszanie, nie wiadomo którą kartę można będzie
    mieć do którego konta, dodatkowo wprowadzają MC pejbek multi obok już
    istniejącego MC pejbek, no ale zakładam, że po konwersji konta24 na
    Wydajesz&Zarabiasz nie skasują mi ważnej jeszcze 3 lata MC pejbek.

    PG

  • 14. Data: 2011-02-20 14:59:10
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 20 Feb 2011 12:47:15 +0100, Piotr Gralak napisał(a):

    > hmmm gubię się w tej ich mnogości kart, ale jeśli dobrze odszyfrowałem
    > TOIP to debetowym pejbekiem wystarczy jedna sztuka niezależnie od kwoty?

    Nie wczytywałem się jeszcze w całość. Można mieć jakąś bezpłatną kartę do
    konta W&Z? Bo za "zwykłą" biorą 3 złote miesięcznie, tyle że można je
    odzyskać wydając wspomniane 300 zł.

    AK

  • 15. Data: 2011-02-20 16:00:19
    Od: "q" <...@...pl>

    > poczytaj co bedzie od 01.04 w bzwbk. ja swoje konto24 juz zamknalem.
    > pozdro

    ja czytalem i dzwonilem na infolinie, wnioski:
    - konto24.pl bedzie kontem 24.pl jesli jest wazna karta(np. money.pl): nie
    przeksztalca tego w W&Z.
    - warunki sie nie zmieniaja: jak bylo za 0PLN tak jest ( nie licze np oplaty
    25PLN na 2 lata jesli nie zrobi sie tam jakis operacji chyba).
    nie ma tutaj oplaty miesiecznej jesli obroty ponizej1kPLN bo to nie to
    konto....

    czyli ja mam takie konto( i oplaty jak do tej pory) do konca 2015roku....

    pzdr,

  • 16. Data: 2011-02-20 17:16:55
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "q" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konto....
    >
    > czyli ja mam takie konto( i oplaty jak do tej pory) do konca 2015roku....

    no to mnie na infolinii jak
    i w banku upewnili że przekształcą
    podałem to jako jedyną przyczynę zamknięcia rachunku

  • 17. Data: 2011-02-21 18:26:22
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    > no to mnie na infolinii jak
    > i w banku upewnili że przekształcą
    > podałem to jako jedyną przyczynę zamknięcia rachunku

    A mi jakiś nadgorliwy pracownik na poczatku lutego zamknąl
    konto24.p i karte payback.

    I jeszcze chcieli mi wmówic że to ja złożyłem taką deyspozycje.

    Złożyłem reklamacje zobaczymy co z tego będzie, bo konta24.pl już
    w ofercie nie ma więc nie moga nowego otworzyć a starego nie moga
    uaktywnić.
    Jedynie szkoda mi karty bo miałem dostać w promocji
    3000 puntów payback a teraz nic z tego nie bedzie.

    Do bani taki bank

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2011-02-22 07:57:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 21 Feb 2011 19:26:22 +0100, Damian News napisał(a):

    > A mi jakiś nadgorliwy pracownik na poczatku lutego zamknąl konto24.p i
    > karte payback.

    Tak sam z siebie?

    --
    xbartx

  • 19. Data: 2011-02-22 17:00:36
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    > Tak sam z siebie?

    I to jest najdziwniejsze, w ich systemie nie ma żadnej informacji
    z jakiego powodu tylko numer pracownika i numer oddziału.
    Reklamacje składałem w I oddziale tam gdzie otwierałem konto, a
    rachunek zamknął ktoś z II oddziału.
    Zamknięty inny rachunek parę miesięcy temu jest że zgodnie z moja
    dyspozycją itp. A tu ani śladu. Inny pracownik mi powiedział że to
    pewnie błąd pracownika. To oni mogą tak sobie wchodzić do systemu
    i usuwać rachunki bez żadnej weryfikacji.
    Czekam na wyjaśnienie, zażądałem tego na piśmie zobaczymy co
    wymyślą.