  • 1. Data: 2011-02-19 14:17:57
    Temat: BZWBK wyparowało konto24.pl
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy w ostatnich dniach była jakąś awaria w BZWBK bo wyparowało mi
    z podglądu konto24.pl i karta Payback podpięta do niego.
    Konta oszczędnościowe są widoczne.
    Na szczęście miałem tam tylko parę groszy ale trochę to dziwne.

    W poniedziałek będę w oddziale to sobie to wyjaśnię ale jestem
    ciekaw teraz co też mogło się stać.

    Damian

  • 2. Data: 2011-02-19 14:38:21
    Temat: Re: BZWBK wyparowało konto24.pl
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT Damian News scripsit:

    > Czy w ostatnich dniach była jakąś awaria w BZWBK bo wyparowało mi
    > z podglądu konto24.pl i karta Payback podpięta do niego.

    W nocy były jakieś prace modernizacyjne.

    --
    Jacek Skowroński http://blog.alauda.pl

  • 3. Data: 2011-02-19 15:26:54
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Damian News" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na szczęście miałem tam tylko parę groszy ale trochę to dziwne.
    >
    > W poniedziałek będę w oddziale to sobie to wyjaśnię ale jestem

    wzieli młotek i przekuwają je na "Wydajesz & Zarabiasz"

  • 4. Data: 2011-02-19 16:12:50
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Damian News" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ijojek$nb6$1@news.onet.pl...

    > wzieli młotek i przekuwają je na "Wydajesz & Zarabiasz"

    Nie rób sobie jaj.
    Wydajesz & Zarabiasz też już miałem ale z niego zrezygnowałem i
    otwarłem parę miesięcy temu konto24.pl

  • 5. Data: 2011-02-19 18:27:18
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    poczytaj co bedzie od 01.04 w bzwbk. ja swoje konto24 juz zamknalem. pozdro

  • 6. Data: 2011-02-19 19:10:15
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mierzvoj" <m...@f...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns9E91C5B409C0Emierzvojgazetapl@213.180.150.16

    > poczytaj co bedzie od 01.04 w bzwbk. ja swoje konto24 juz
    > zamknalem. pozdro

    Ja mam konto24.pl i dalej prowadzenie z tego co czytam jest bez
    opłat.
    Jest jeszcze jakiś inny haczyk ?

  • 7. Data: 2011-02-19 19:43:34
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "mierzvoj" <m...@f...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > poczytaj co bedzie od 01.04 w bzwbk. ja swoje konto24 juz zamknalem.
    > pozdro

    ja się pożegnałem z nimi całkowicie, łącznie z kartą payback master

  • 8. Data: 2011-02-19 19:43:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Użytkownik "mierzvoj" <m...@f...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam konto24.pl i dalej prowadzenie z tego co czytam jest bez opłat.
    > Jest jeszcze jakiś inny haczyk ?

    haczykiem jest że ono będzie przekonwertowane

  • 9. Data: 2011-02-19 21:43:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja mam konto24.pl i dalej prowadzenie z tego co czytam jest bez opłat.
    > Jest jeszcze jakiś inny haczyk ?

    a moje jest, widać je i problemów brak ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2011-02-19 21:48:54
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    zlotowinfo napisał(a):

    > haczykiem jest że ono będzie przekonwertowane

    tak, ale przy wplywie 1k i jednej transkacji kartą dalej będzie za free,
    czyż nie?

    PG