    From: "MartaW" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BZWBK] stanowczo odradzam
    Date: Wed, 01 Jan 2003 22:37:07 +0100

    >Zamiast przenosic sie, to moze na poczatek nalezy lepiej poznac sie z
    >obsluga.

    bsluga kurczy sie i zmienia. Niestety, za kazdym razem zastaje "za lada" kogo

    innego.

    >Zaczac od doradcy "firmowego" a potem dogadac sie z "prywatnym". Najlepiej
    >jakby to byla ta sama osoba.

    "Prywatny" mi sie nie przyda, bo nie mam w BZWBK prywatnego konta. "Firmowy"

    jest zmienny (albo noname).

    >Gorzej jak nie bedzie sie z kim dogadywac :-( lub "firma" nie lapie sie na
    >VIPa, czyli lepsze traktowanie.

    I o to chodzi. Nie zalapuje sie na VIPa.

    >Niezlym rozwiazaniem jest takze instalacja "Minibanku24" (i zaprzyjaznienie
    >sie z "wdrozeniowcem"). Kontakty z oddzialem sa wtedy ograniczone do
    >minimum.

    Korzystam z BZWBK24 (internetowy kanal dostepu). "Wdrozeniowiec" jest mi
    zupelnie zbedny. Mam zanotowane nazwisko najbardziej kompetentnego doradcy
    infolinii w Poznaniu i o niego prosze, gdy pojawiaja sie klopoty. Kontakty z
    oddzialem ograniczylam do minimum: bywam w nim rzadziej, niz zmienia sie tam
    wystroj wnetrza.

    >W ostatcznosci trzeba sie przenosic. Jezeli ma to byc ten sam bank, to
    >lepiej wybrac jakas filie gdzie jest malo pracownikow.

    No wlasnie. Mam nadzieje, ze pan Konrad mi cos doradzi.

    Marta

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl