  • Data: 2003-01-01 21:51:21
    Temat: Re: [BZWBK] stanowczo odradzam
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >III na Jasnej. Jeśli chodzi o obsługę (prywatne, firmowych
    >nie mamy), to najlepsza jest p. Agnieszka, ale w ogóle to kojarzy mnie
    >i mamę już cała obsługa, więc może i tędy (jak sugeruje Karol) droga
    >do pełnej satysfakcji. Do nas dzwonią z oddziału, kiedy pojawią się
    >jakieś problemy z wykonaniem przelewu (np. podpisałem przelew, a
    >okazało się, że moje upoważnienie do mamy rachunku się skończyło, więc
    >nie chcieli wyrzucić kwitków do kosza...).

    Natychmiast sie tam przeprowadzam.

    >A co do numerów wg. NRB, to one naprawdę są już od miesięcy i od
    >miesięcy były drukowane (oba) na każdym wyciągu, więc był czas,
    >by klient dostrzegł i zanotował nowy numer. Nie wiem, jak to się
    >ma do lokat, ale pewnie wg numeru umowy da się do niej dotrzeć.

    Czlonek rodziny wyciagow nie dostawal, bo z nich zrezygnowal (w koncu mialyby
    zawierac tylko informacje o dopisaniu odsetek). Na zestawieniach sporzadzanych
    podczas wczesniejszych wizyt w oddziale banku byly tylko "stare" numery (tj.
    numer umowy oraz subkonta).

    >Moje karty nie ginęły, raz tylko była wymiana (jak wprowadzono
    >nowe formularze).

    Moja karta (w I oddziale na Kasprowicza) akurat tez nigdy nie zginela, a
    wymiany przezylam dwie, obie bez bolu.

    Dzieki za wskazowke (dot. III oddzialu).
    Marta

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl