  • Data: 2003-01-01 21:55:37
    Temat: Re: [BZWBK] stanowczo odradzam
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MartaW" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:03010122370767@polnews.pl...

    >Gorzej jak nie bedzie sie z kim dogadywac :-( lub "firma" nie lapie sie
    na

    > I o to chodzi. Nie zalapuje sie na VIPa.

    Małe obroty?

    > Korzystam z BZWBK24 (internetowy kanal dostepu).

    To do czego Ci jest jeszcze potrzebny czlowiek w oddziale?
    Chyba, ze do bardziej skomplikowanych operacji, ktorych nie ma w internecie.

    > No wlasnie. Mam nadzieje, ze pan Konrad mi cos doradzi.

    On ma w duzym oddziale.
    Sprobuj rozpracowac filie 4 oddzialu. Jest gdzies (ta filia) w blokach
    wzdluz Okopowej.
    Na stronach www powinien byc adres.

    Karol