  • Data: 2003-01-02 15:35:38
    Temat: Re: [BZWBK] stanowczo odradzam
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Brywczyński"

    > No popatrz, to tak, jak u mnie. :->

    ale nie informują w tym pismie ani na www o takim drobiazgu ze w ICBS nie ma
    dni wolnych i jak zlecenie stale ustawione bylo na 5 dzien miesiaca to z ta
    dtą z rachunku forsa zejdzie, tyle ze w droge pójdzie jak elixirem w dniu
    roboczym (w styczniu bedzie to np poniedzialek, 6 stycznia).
    Wolałbym żeby było tak jak kiedyś, gdy zadeklarowałem wykonanie zlecenia
    stałego przed dniem wolnym a teraz bank samowolnie przestawil mi to na
    placenie po dniu wolnym.
    *** blad ***