  • 1. Data: 2010-01-26 18:09:49
    Temat: BZWBK - nie umieja osluzyc Neste
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Po zaksiegowaniu platnosci na Neste blokada na koncie24.pl wisiala
    jeszcze 7 dni - wiadomo na Neste blokują zapodany limit tankowania np.
    250 a samo tankowanie wychodzi mniej.
    Inne banki sobie z tym radzily a BZWBK nie umie?

    Powiedzcie czy BZWBK już tak ma, czy mnie tak się przytrafiło wyjątkowo.
    Mam to konto24.pl od niedawna - specjalnie dla karty Payback, żeby mieć
    parę punkcików więcej
    *** blad ***

  • 2. Data: 2010-01-26 19:36:12
    Temat: Re: BZWBK - nie umieja osluzyc Neste
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "blad" news:4b5f2fed@news.home.net.pl

> [...]
    > 250 a samo tankowanie wychodzi mniej.
    > Inne banki sobie z tym radzily a BZWBK nie umie?

    Opiszę to na przykładzie Getina i mBanku (tymi kartami najczęściej płaciłem
    na Neste).
    Czas blokady w przypadku obu banków nigdy nie przekroczył trzech dni.
    W przypadku gdy na danej stacji okres pomiędzy jednym a drugim tankowaniem
    nie przekroczył w moim przypadku 7 dni na końcie w mBanku nie miałem blokady
    na kwotę jaką zadeklarowałem przed tankowaniem, natomiast przyblokowana była
    rzeczywista suma za jaką zalałem bak.
    Getin zawsze zakładał mi blokadę na kwotę zdeklarowaną nawet w przypadku gdy
    okres pomiędzy jednym a drugim tankowaniem wynosił kilka dni.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-01-26 21:44:54
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 26 Sty, 19:09, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
> [...]
    > 250 a samo tankowanie wychodzi mniej.
    > Inne banki sobie z tym radzily a BZWBK nie umie?

    Oni tak po prostu mają.
    U mnie transakcja bezgotówkowa (Żabka) została rozliczona a blokada
    wisiała jeszcze tydzień. Przez tydzień blokowali mi dostęp do moich
    pieniędzy w zasadzie nie wiadomo dlaczego.
    Czytałem opinie, ta "przypadłość" dotyczy debetówek w pln i euro oraz
    kart kredytowych.
    Oni chyba inaczej nie potrafią.
    Wstyd.

  • 4. Data: 2010-01-27 09:06:17
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Tomasz [Bubon] wrote:

> [...]
    > pieniędzy w zasadzie nie wiadomo dlaczego.
    > Czytałem opinie, ta "przypadłość" dotyczy debetówek w pln i euro oraz

    darmowy tygodniowy kredyt u klienta to fajna sprawa, a jak klienci
    nie zadaja odszkodowan, to czemu z takiego grace-period rezygnowac ;)

  • 5. Data: 2010-01-27 09:07:56
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 27 Sty, 10:06, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > darmowy tygodniowy kredyt u klienta to fajna sprawa, a jak klienci
    > nie zadaja odszkodowan, to czemu z takiego grace-period rezygnowac ;)

    posiadajac konto w BZWBK trzeba pałcić kk a z debetówki najlepiej
    zrezygnowac....

  • 6. Data: 2010-01-27 09:08:52
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisała:

> [...]
    >
    >Powiedzcie czy BZWBK już tak ma, czy mnie tak się przytrafiło wyjątkowo.
    >Mam to konto24.pl od niedawna - specjalnie dla karty Payback, żeby mieć

    Oni generalnie mają jakiś dziwny ten system (mam tą samą kartę co Ty).
    Genaralnie blokady są zawsze widoczne w ich systemie przez 7 dni, ale
    zwykle po rozliczeniu przestają się wliczać w sumę blokad. Ale zdarzyło mi
    się kilka razy, że Neste mi się rozliczyła, a dodatkowo jeszcze była w
    sumie blokad przez dwa dni. Ciekawe co by zrobili, jakby w ten sposób
    został przekroczony limit karty.

    Spłaty karty też są jakieś dziwne: u mnie biorą sobie całą kwotę poprzez
    PZ z mBanku, więc na "rozsądek" limit powinien uwzględniać spłatę tego
    samego dnia (bo system sam ściąga pieniądze). Tymczasem niekiedy jest to
    widoczne dopiero po 2-3 dniach. A jak spłacę jakąś kwotę przedterminowo
    przelewem (też z mBanku) to jest ona uwzględniana w limicie karty tego
    samego lub najpóźniej następnego dnia.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 7. Data: 2010-01-27 13:03:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > widoczne dopiero po 2-3 dniach. A jak spłacę jakąś kwotę przedterminowo
    > przelewem (też z mBanku) to jest ona uwzględniana w limicie karty tego

    pamietam, ze jak splacalem kk BZWBK przelewem wewn. to na rachunku karty
    kwota splaty byla czasem zapisywana dopiero po kilku dniach, tak samo
    jest w Citi, aczkolwiek tam od razu kwota splaty powieksza dostepne srodki

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2010-01-27 18:28:31
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-01-26 19:09, blad pisze:
> [...]
    > Inne banki sobie z tym radzily a BZWBK nie umie?
    >
    > Powiedzcie czy BZWBK już tak ma, czy mnie tak się przytrafiło wyjątkowo.

    U mnie dla pod linkiem "Zestawienie blokad - Allekarta kredytowa"
    na dole strony pisze:
    "Uwaga! Zestawienie pokazuje blokady wynikające z autoryzacji transakcji
    dokonanych kartą w ciągu ostatnich 7 dni. Niektóre z nich mogą być już
    rozliczone na rachunku karty. Prosimy o sprawdzenie aktualnie dostępnych
    środków na rachunku karty."
    Jasno z tego IMHO wynika, że tak to już jest.

  • 9. Data: 2010-01-27 19:45:52
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

> [...]
    > środków na rachunku karty."
    > Jasno z tego IMHO wynika, że tak to już jest.

    Problem polega na tym, że mimo rozliczenia transakcji środki dostępne
    są jeszcze pomniejszone o kwotę blokady (nie wszystkie transakcje -
    niektóre).
    Krótko mówiąc przez tydzień klient ma środki dostępne mniejsze o
    _dwukrotność_ kwoty transakcji, co boli zwłaszcza jeśli płaciło się
    debetówką.

  • 10. Data: 2010-01-28 08:35:54
    Od: locko <p...@g...com>

    Niby jest ten wątek w Banku Pomysłów
    https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/140-widok-blokad-kk
    ale niestety nic z tym nie robią - mimo że głosów i postów ma całkiem
    sporo.