  • 1. Data: 2010-01-26 08:26:25
    Temat: minikarta PayPass z Polbanku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    story nadal trwa, ostatnio cieszylem sie, że po ponad miesiacu
    oczekiwania bank przeslal mi karte

    chcialem ją aktywowac i pojawil sie PROBLEM, w systemie mam dwie takie
    karty i nie potrafia aktywowac tej wlasciwej ;-/

    normalna jazda bez trzymanki
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-01-26 08:30:43
    Temat: Re: minikarta PayPass z Polbanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > chcialem ją aktywowac i pojawil sie PROBLEM, w systemie mam dwie takie
    > karty i nie potrafia aktywowac tej wlasciwej ;-/

    A obie sa z ta sama data waznosci? Proponuje zebys sprobowal dokonac
    transakcji. Zapytanie autoryzacyjne powinno sie pojawic na tej karcie, ktora
    masz w reku. Czyli najpierw pytasz u numer a pozniej mowisz, ktora maja
    aktywowac ;).

    MK

  • 3. Data: 2010-01-26 08:34:29
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

> [...]
    >
    > chcialem ją aktywowac i pojawil sie PROBLEM, w systemie mam dwie takie
    > karty i nie potrafia aktywowac tej wlasciwej ;-/

    Może i nawet bym Ci trochę współczuł,
    ale po tym jak wziąłeś w obronę zasady wcześniejszej spłaty kredytu
    hipotecznego w tym banku oraz ich system transakcyjny,
    to jakoś Ci nie współczuję...

    Reasumując baw się dobrze. :)))))))))

  • 4. Data: 2010-01-26 12:20:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > story nadal trwa, ostatnio cieszylem sie, że po ponad miesiacu oczekiwania
    > bank przeslal mi karte

    To jest ta karta, ktora obowiazkowo trza nakleic na komorke, coby dresiarz
    mial podwojna (albo nawet potrojna)
    radoche? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-01-26 13:11:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > transakcji. Zapytanie autoryzacyjne powinno sie pojawic na tej karcie,
    > ktora masz w reku. Czyli najpierw pytasz u numer a pozniej mowisz, ktora

    próbowałem i była odmowa

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-01-26 16:28:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > próbowałem i była odmowa

    To popros o aktywacje obu. Jak dokonasz transakcji jedna to zobaczysz na
    ktorej sie pojawi autoryzacja i zastrzezesz druga :). Ja tam jestem
    zadowolony z tej karty jak tylko mam okazje to z niej korzystam. Wczoraj
    podczas zakupu w Internecie dostalem smsa o autoryzacji a na stronie
    aklajera wyskoczyl mi komunikat "CV2AVS DECLINED".... nie ma to jak cudowny
    system w UK ;).

    MK

  • 7. Data: 2010-01-26 18:30:24
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > To jest ta karta, ktora obowiazkowo trza nakleic na komorke, coby dresiarz
    > mial podwojna (albo nawet potrojna)
    > radoche? :)

    Nie popadajmy w paranoję. Można też nakleić na portfel i mieć zysk - nie
    trzeba wyciągać karty, żeby zapłacić :-).

  • 8. Data: 2010-01-27 13:01:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > podczas zakupu w Internecie dostalem smsa o autoryzacji a na stronie
    > aklajera wyskoczyl mi komunikat "CV2AVS DECLINED".... nie ma to jak

    poprosilem o aktywowanie tej, ktora pojawila sie pierwsza na liscie,
    bylo to wczoraj wiec niby dzisiaj powinienem juz moc nią zaplacic

    BTW
    gdzie znajde numer tej karty? w serwisie bankowym czesc numeru jest
    maskowana

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-01-27 17:20:30
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    MK <m...@i...pl> had the courage to write:
> [...]
    > podczas zakupu w Internecie dostalem smsa o autoryzacji a na stronie
    > aklajera wyskoczyl mi komunikat "CV2AVS DECLINED".... nie ma to jak

    Hehehe, ja wczoraj próbowałem wszystkich możliwych kart - PL, UK i Gruzja -
    u acquirera za oceanem (USA) i *wszystkie* próby skończyły się komunikatem o
    odmowie - podczas gdy mBank i Bank of Georgia przepowadziły autoryzację (w
    Citi nie wiem, nie widać). Fakt, że jako billing address podawałem jakiś
    adres w USA.

    Tak że to nie tylko system w UK :)))

    k.

  • 10. Data: 2010-01-27 22:22:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <x...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > komunikatem o odmowie - podczas gdy mBank i Bank of Georgia przepowadziły
    > autoryzację (w Citi nie wiem, nie widać). Fakt, że jako billing address

    Wiem, wiem... ale pacany nie daja mozliwosci zakupu w PL i odsylaja do UK, a
    tam polska karta zaplacic sie nie da. Ja tam dzieki temu nie zakupie juz
    zadnego produktu Toshiby.

    MK