eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK - nie umieja osluzyc Neste › Re: BZWBK - nie umieja osluzyc Neste
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!lublin.pl!uw.edu.pl!ne
    wsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MISMATCH!newsfeed.xs4a
    ll.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeds.phibee-telecom.net!feed.xsnews.nl!b
    order-3.ams.xsnews.nl!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.goog
    le.com!36g2000yqu.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK - nie umieja osluzyc Neste
    Date: Wed, 27 Jan 2010 11:45:52 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 23
    Message-ID: <1...@3...googlegroups.com>
    References: <4...@n...home.net.pl> <hjq0p9$m90$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.33.90.208
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1264621552 16491 127.0.0.1 (27 Jan 2010 19:45:52 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jan 2010 19:45:52 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 36g2000yqu.googlegroups.com; posting-host=188.33.90.208;
    posting-account=j_h-dwoAAABrD788QB8ZkCMmcyfmMmRu
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; pl) Presto/2.2.15
    Version/10.10,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:516601
    [ ukryj nagłówki ]

    Powiedzcie czy BZWBK już tak ma, czy mnie tak się przytrafiło
    wyjątkowo.
    >
    > U mnie dla pod linkiem "Zestawienie blokad - Allekarta kredytowa"
    > na dole strony pisze:
    > "Uwaga! Zestawienie pokazuje blokady wynikające z autoryzacji transakcji
    > dokonanych kartą w ciągu ostatnich 7 dni. Niektóre z nich mogą być już
    > rozliczone na rachunku karty. Prosimy o sprawdzenie aktualnie dostępnych
    > środków na rachunku karty."
    > Jasno z tego IMHO wynika, że tak to już jest.

    Problem polega na tym, że mimo rozliczenia transakcji środki dostępne
    są jeszcze pomniejszone o kwotę blokady (nie wszystkie transakcje -
    niektóre).
    Krótko mówiąc przez tydzień klient ma środki dostępne mniejsze o
    _dwukrotność_ kwoty transakcji, co boli zwłaszcza jeśli płaciło się
    debetówką.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1