  • 1. Data: 2010-01-26 18:59:51
    Temat: [mBank] rachunek techniczny do kk to bujda
    Od: "AK" <a...@o...pl>

    Temat przewija się regularnie więc opiszę jak wyszło w praktyce.

    Nawet na forum mBanku twierdzą, że mBank daje rachunek techniczny do spłaty
    kredytówki jeśli klient o to wystąpi. To kłamstwo.
    - żądają wniosku pisemnego, ustny na bzdetlinii nie wystarczy. Być może chodzi o
    spychologię.
    - po złożeniu wniosku przez DWA MIESIĄCE nie otrzymałem ŻADNEJ odpowiedzi.

    Przypomnę, że kredytówka w mBanku jest przypięta do ekonta i nie ma rachunku
    technicznego. Po pierwsze klient może chcieć spłacać z zewnąrz. A poza tym
    zdarzają się sytuacje, że musi być dostęp z zewnątrz.

    Mam w mBanku rachunki prywatny i firmowy. Z powodu zaległości kontrahenta samemu
    mam zaległości w DG i spodziewam się zajęcia komorniczego. Już teraz wiem, że w
    chwili wejścia komornika (egzekucja z działalności ale pewnie ze wszystkich
    rachunków) będę w czarnej dupie, bo nie będzie ŻADNEJ fizycznej możliwości
    spłaty kredytówki. Bank pewnie jeszcze doliczy sobie dodatkowe opłaty karne.

    OMIJAJCIE mBank. Jest tragiczny przy usługach bardziej skomplikowanych niż przelew.

    Andrzej

  • 2. Data: 2010-01-26 19:33:16
    Temat: Re: [mBank] rachunek techniczny do kk to bujda
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AK" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > OMIJAJCIE mBank. Jest tragiczny przy usługach bardziej skomplikowanych niż
    > przelew.

    Ale biorąc kartę z mBanku było wiadomo, jak działa?

  • 3. Data: 2010-01-26 19:41:39
    Od: "AK" <a...@o...pl>

    > Użytkownik "AK" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ale biorąc kartę z mBanku było wiadomo, jak działa?

    Sugerujesz, że mam zapisane w umowie, że pracownicy banku będą kłamać a przy tym
    umowa bezprawnie wyłącza zapisy KC?

    Andrzej

  • 4. Data: 2010-01-26 19:48:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "AK" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > spłaty
    > kredytówki jeśli klient o to wystąpi. To kłamstwo.

    Bzdury kolego wypisujesz, ponieważ jestem posiadaczem trzech odrębnych
    rachunków technicznych dla moich trzech kart kredytowych mBanku.

  • 5. Data: 2010-01-26 19:51:45
    Od: "AK" <a...@o...pl>

    > Bzdury kolego wypisujesz, ponieważ jestem posiadaczem trzech odrębnych
    > rachunków technicznych dla moich trzech kart kredytowych mBanku.

    Możesz mi napisać precyzyjnie i logicznie w którym miejscu napisałem coś o
    twoich rachunkach? Czy może czytać nie potrafisz?!

    A więc jeszcze raz i powoli: wystąpiłem o rachunek techniczny, po 2 miesiącach
    go nie ma, nie ma odpowiedzi, konsultanci nic nie wiedzą i radzą złożyć
    reklamację albo kolejny wniosek.

    Wystarczy czy powtórzyć?

    AK

  • 6. Data: 2010-01-26 19:52:20
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    > Sugerujesz, że mam zapisane w umowie, że pracownicy banku będą kłamać a
    > przy tym
    > umowa bezprawnie wyłącza zapisy KC?

    Niczego nie sugeruję.
    Zadałem proste pytanie.

  • 7. Data: 2010-01-26 19:54:49
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "AK" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Wystarczy czy powtórzyć?

    Powtórzyć.

    Następnie postarać się przeczytać to co samemu się napisało. W szczególności
    zacytowany przeze mnie fragment. Nie epatować się nadmiernie, bo może to
    mieć gorsze skutki zdrowotne niż brak rachunku technicznego. Jeżeli nadal
    moja odpowiedź będzie niezrozumiała - pomogę ją zrozumieć.

  • 8. Data: 2010-01-27 09:24:31
    Od: "czytacz" <n...@n...ru>

    > (...) Nie epatować się nadmiernie
    Domniemam, ze chodzilo o "ekscytowac sie"?

  • 9. Data: 2010-01-27 09:28:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "czytacz" <n...@n...ru> napisał w wiadomości grup
    > Domniemam, ze chodzilo o "ekscytowac sie"?

    Tak. Gubię się czasami w tych trudnych słowach.

  • 10. Data: 2010-01-27 12:35:35
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    > spychologię.
    > - po złożeniu wniosku przez DWA MIESIĄCE nie otrzymałem ŻADNEJ odpowiedzi.

    a ja zlozylem wniosek i za dwa dni mialem :
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0c0eeee188
    3e4c3d.html
    Sytuacja miala miejsce zaraz po zajeciu kont.