  • 11. Data: 2002-07-10 19:26:01
    Temat: Re: BZWBK i zlecenia
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Poza tym liczę, że Energetyka Poznańska SA wprowadzi Polecenie Zapłaty -
    > ostatnio wysłałem nawet zachęcającego maila, żeby ich pogonić,
    > odpowiedzieli tak:

    A mnie tak - pytalem oczywiscie o PZ :((((

    Szanowny Panie

    Jażeli ma Pan zamiar regularnie opłacać faktury z tyt. zuzycia energii za
    pomocą przelewu to proponuje zlecenie tego bankowi w formie zlecenia
    stałego. Po dokonaniu zlecenia prosimy o poinformowanie o tym naszj firmy -
    osobiście np. poprzez pocztę elektroniczną podając numer konta bankowego,
    dla ktorego jest wydana dyspozycja realizacji zlecenia stałego lub spytać
    czy informacje do nas wyśle bank (niektóre nas informują bez obciążania tym
    Klientów).

    Informacje o wielkości rachunku wysyłamy wtedy jednocześnie do banku i
    odbiorcy energii - przelewu dokonuje bank (niektóre banki reklamują się, że
    robią to bez opłat).
    W przypadku wpłat sporadycznych wystarczające jest podanie nr ewidencyjnego
    oraz danych adresowych wpłacającego.

    Z poważaniem
    xxx
    p...@e...com.pl

  • 12. Data: 2002-07-10 19:30:27
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Poza tym liczę, że Energetyka Poznańska SA wprowadzi Polecenie Zapłaty -
    > ostatnio wysłałem nawet zachęcającego maila, żeby ich pogonić,
    > odpowiedzieli tak:

    > Dziękujemy za nadesłany list - obecnie akceptowane przez nas formy
    > płatności
    > (inne niż gotówkowe) to:
    > 1) zlecenie stałe z ROR
    > 2) płatność kartą kredytową w naszych kasach

    Rozumiem, ze debetowa juz nie mozna :-)))
    A na serio czy ktos placil w kasach energetyki KK ? Czy idzie normalnie jako
    bezgotowkowa, czy jako gotowkowa (tak jak np. na Poczcie) ?

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 13. Data: 2002-07-10 20:31:06
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Rozumiem, ze debetowa juz nie mozna :-)))

    Oj, bo ja wspomniałem o "obciążeniu karty kredytowej", to chciał
    odpowiedzieć jak najbardziej w temacie :)

  • 14. Data: 2002-07-10 20:32:39
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message

    > A mnie tak - pytalem oczywiscie o PZ :((((
    /cut/
    > proponuje zlecenie tego bankowi w formie zlecenia
    > stałego.

    Ja spodziewałem się tego typu odpowiedzi, dlatego zaznaczyłem dobitnie,
    że takie zlecenie już mam.

  • 15. Data: 2002-07-11 17:14:03
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Poza tym liczę, że Energetyka Poznańska SA wprowadzi Polecenie Zapłaty -
    > ostatnio wysłałem nawet zachęcającego maila, żeby ich pogonić,
    > odpowiedzieli tak:

    PZ w EPSA będzie najwcześniej pod koniec roku.
    A znając życie zapewne na początku przyszłego roku

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2002-07-11 18:16:57
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    BUCKS <b...@u...to.poczta.onet.pl> wrote:

    > PZ w EPSA będzie najwcześniej pod koniec roku.
    > A znając życie zapewne na początku przyszłego roku

    To całkiem nieźle, można doczekać i zrobić kilka przelewów ręcznie -
    chyba czas mi likwidować ROR w BZWBK.

    A źródło ujawnisz?

  • 17. Data: 2002-07-13 08:43:10
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 10 Jul 2002 18:49:33 +0200, "Robert" <m...@w...pl>
    wrote:
> [...]
    >(inne niż gotówkowe) to:
    >1) zlecenie stałe z ROR
    >2) płatność kartą kredytową w naszych kasach

    Mozna placic w POSie ?! Nawet nie wiedzialem. Gdzie maja swoje kasy ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 18. Data: 2002-07-13 09:36:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Jul 13, 2002 at 10:43:10AM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > Mozna placic w POSie ?! Nawet nie wiedzialem. Gdzie maja swoje kasy ?

    I co sie cieszysz? Kolejni nie odrozniaja kk od karty platniczej ;-(

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-07-13 10:12:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Mozna placic w POSie ?! Nawet nie wiedzialem. Gdzie maja swoje kasy ?

    Najblizej masz na Al. Marcinkowskiego - na przeciwko bylej kasy TPSY :-)))

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 20. Data: 2002-07-13 11:52:59
    Od: "Robert" <m...@w...pl>