  • 1. Data: 2002-07-10 08:46:04
    Temat: Przelew z mbnak do BZWBK
    Od: "Jogger " <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam
    Mam konto w mbank i BZWBK.
    Nie moge zrobic przelewu z mbank do BZWBK otzymuje komunikat "
    Taki bank nie istnieje !!
    Co robić ?
    Jak nalezy wpisac numer konta w BZWBK ?

    Z gory dziekuje
    J.

  • 2. Data: 2002-07-10 08:52:49
    Temat: Re: Przelew z mbnak do BZWBK
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Witam
    > Mam konto w mbank i BZWBK.
    > Nie moge zrobic przelewu z mbank do BZWBK otzymuje komunikat "
> [...]

    Wytnij z BZWBK do schowka - wklej go do mBanku - sprawdz czy nic nie
    obcial - wytnij wszystkie spacje i juz.

  • 3. Data: 2002-07-10 09:11:05
    Od: "Jogger " <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    AMRA <a...@a...com> napisał(a):

    > Wytnij z BZWBK do schowka - wklej go do mBanku - sprawdz czy nic nie
    > obcial - wytnij wszystkie spacje i juz.

    Robilem tak i nic !!!

  • 4. Data: 2002-07-10 11:03:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jogger "
    > Mam konto w mbank i BZWBK.
    > Nie moge zrobic przelewu z mbank do BZWBK
    > Co robić ?

    daj se spokoj z mBankiem ;-))
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-07-10 11:04:48
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Jogger "
    >
    > daj se spokoj z mBankiem ;-))
    > *** blad ***

    Daj se spokój z BZWBK....
    Ja se chyba dam.... Ostanio znowu nie puścili mi zlecenia stałego
    i musiałem interweniować przez trzy dni z rzędu. Nawet zapisanie
    nazwisk osób, zktórymi rozmawiałem nic nie pomogło... :-(
    Nie mówiąc o tym, BZWBK lubi wypluwać informację, że
    .... mBank nie istnieje...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 6. Data: 2002-07-10 15:08:48
    Temat: Re: BZWBK i zlecenia
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz"
    > Daj se spokój z BZWBK....

    > Ja se chyba dam.... Ostanio znowu nie puścili mi zlecenia stałego
    > i musiałem interweniować przez trzy dni z rzędu.

    tez raz to mialem - okazuje sie ze w kazdym odziale pani musi w odpowiednim
    dniu uruchomic program ktory generuje przelewy ze zlecen stalych - jak go nie
    uruchomi (bo ma urlop lub zapomniala) to zlecen nie ma.
    Poniewaz trafilem na pania ktora sama sie przyznala ze zapomniala uruchomic
    program to mi zlosc przeszla.

    do zlecen stalych ze zmienna kwota i papierkami nasylanymi (prad gaz, woda
    itd) otworzylem rachunek w pkobpsa gdzie takie zlecenia robia za darmo.
    a reszte zlecen cyklicznych lub PZ mam w normalnym banku ktory wszystko robi
    naczas ;-))
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-07-10 15:56:27
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    nie
    > uruchomi (bo ma urlop lub zapomniala) to zlecen nie ma.

    A mnie paniusia powiedziała, że mieli cośtam zaplanowane, nie pamiętam,
    jakieś kuńserwacje czy cóś, i dlatego zlecenia poszły 27 czerwca. Fajowo,
    tylko że tego dnia nie miałem środków, a zlecenie było na 1 lipca, czyli
    po wypłacie.

    Oczywiście mógłbym puscić sobie przelew, ale po co mam płacić 1.5 skoro
    zlecenie jest za darmo.

    Niech mi tylko GE nie da następnego kredytu za zwłokę w spłacie raty.... :-)

  • 8. Data: 2002-07-10 16:32:02
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    blad <b...@W...pl> wrote:

    > do zlecen stalych ze zmienna kwota i papierkami nasylanymi (prad
    > gaz, woda itd) otworzylem rachunek w pkobpsa gdzie takie zlecenia
    > robia za darmo

    A ile Cię kosztuje ten rachunek miesięcznie?
    Może też się przeniosę z BZWBK z ostatnim "tradycyjnym" zleceniem
    stałym.

  • 9. Data: 2002-07-10 16:44:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert" <

    > A ile Cię kosztuje ten rachunek miesięcznie?
    > Może też się przeniosę z BZWBK z ostatnim "tradycyjnym" zleceniem
    > stałym.

    chyba 3 zl/mies
    otworzylem w najblizszym pkobp umiejscowione superkonto, bez kart bez czekow
    tylko zlecenia. czasem sobie gotowke podejmuje bo to jst taki oddzialik ze jest
    w nim zawsze pusto
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-07-10 16:49:33
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    blad <b...@W...pl> wrote:

    > Użytkownik "Robert" <

    > chyba 3 zl/mies

    Łe, to tyle co w BZWBK, nie opłaca mi się przenosić. W BZWBK płacę
    dodatkowo 2.50 za sam przelew raz na 2 miesiące, ale za to mam podgląd
    przez WWW, więc moge tam trzymać niższe saldo.

    Poza tym liczę, że Energetyka Poznańska SA wprowadzi Polecenie Zapłaty -
    ostatnio wysłałem nawet zachęcającego maila, żeby ich pogonić,
    odpowiedzieli tak:

    Dziękujemy za nadesłany list - obecnie akceptowane przez nas formy
    płatności
    (inne niż gotówkowe) to:
    1) zlecenie stałe z ROR
    2) płatność kartą kredytową w naszych kasach

    Ponieważ nasz Oddział jest jedną z wielu jednostek Energetyki
    Poznańskiej SA
    Pańskie propozycje przekażemy do naszej jednostki nadrzędnej celem
    ewentualnego uwzględnienia (wszystkie jednostki mają taki sam system
    opłacania rachunków z tyt. zużytej energii elektrycznej).

    Z poważaniem
    XXXXXXXXXXXX

    a napisałem tak:

    Uprzejmie proszę o poinformowanie, czy i w jakiej perspektywie czasowej
    EPSA
    przewiduje wprowadzenie nowoczesnych sposobów rozliczeń (opłacania
    rachunków):

    1. Polecenie Zapłaty
    2. Automatyczne Obciążenie Karty Kredytowej

    Jednocześnie szczególnie gorąco zachęcam do jak najszybszego
    wprowadzenia Polecenia Zapłaty, która to metoda została wprowadzona w
    1998 roku:

    http://www.nbp.pl/aktyprawne/akty%5Fprawne/008.html

    i szybko się upowszechnia, bowiem stanowi obecnie najtańszą (dla
    usługodawcy przede
    wszystkim!), najwygodniejszą i najbezpieczniejszą formę tego typu
    rozliczeń.

    Bank Państwa (Bank Handlowy) jest stroną porozumienia o Poleceniu
    Zapłaty, nie ma
    więc z tej strony przeszkód w jej wprowadzeniu.

    Dotychczas jedyną zautomatyzowaną (nie wymagającą okresowej interwencji
    klienta)
    formą opłacania rachunków EPSA jest stałe zlecenie z ROR, które
    przetwarzane jest w
    banku ręcznie. Kilkakrotnie zdarzyło się opóźnienie zapłaty rachunku z
    powodu
    pomyłki dysponentki w moim banku.