  • 1. Data: 2002-07-10 07:57:00
    Temat: Dostęp do IIS w Multibanku
    Od: "Stefan" <s...@w...pl>

    Po ponad pół godzinie prób wykonania swojego pierwszego przelewu w
    Multibanku otrzymałem taką informację:
    The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can
    change this limit by specifying a new value for the proprty
    Server.ScriptTimeout or by changing th value in the IIS administration
    tools.
    - - -
    Ponieważ Centrum Telefoniczne Multibanku jest właśnie nieczynne, może ktoś
    może mi napisać jak mogę się dostać do tego IIS na serwerze w Multibanku,
    bo bardzo potrzebuję zrobić ten przelew, i inne... :)
    - - -
    Stefan

  • 2. Data: 2002-07-10 07:59:52
    Temat: Re: Dostęp do IIS w Multibanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Po ponad pół godzinie prób wykonania swojego pierwszego przelewu w
    > Multibanku otrzymałem taką informację:

    A wszystko juz zalatwiles w telecentrum? To znaczy czy juz na 100%
    uaktywniles wszystkie uslugi?

  • 3. Data: 2002-07-10 08:06:50
    Od: "Maciek" <m...@f...net.pl>

    "Stefan" <s...@w...pl> wrote in message

    > Ponieważ Centrum Telefoniczne Multibanku jest właśnie
    > nieczynne, może ktoś może mi napisać jak mogę się dostać
    > do tego IIS na serwerze w Multibanku, bo bardzo potrzebuję
    > zrobić ten przelew, i inne... :)

    Ty lepiej zobacz na swój serwer, też za świetnie
    nie działa :-)))
    (Nie posiadasz pozwolenia na dostęp do 'http://acn.waw.pl/index.html'
    na tym serwerze).

    --
    Pozdrowienia
    Maciek

  • 4. Data: 2002-07-10 10:18:51
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > A wszystko juz zalatwiles w telecentrum? To znaczy czy juz na 100%
    > uaktywniles wszystkie uslugi?

    IIS to Internet Information Serwer znanej firmy Microsoft :)

    telecentrum chyba nic nie pomoże - tu trzeba informatyka który timeout()
    zwiększy lub bazę danych zrestartuje

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski