  • 1. Data: 2002-07-10 08:36:07
    Temat: Ktoś mi się zalogował w Multibanku ?
    Od: "Stefan" <s...@w...pl>

    Przy próbie zalogowania Do multibanku dostałem taką infomację o błędzie:
    EFT0431: Operacja już została wykonana.
    Czy to znaczy, że ktoś mnie ubiegł, przy logowaniu się do mojego konta ?
    - - -
    Stefan

  • 2. Data: 2002-07-10 08:45:27
    Temat: Re: Ktoś mi się zalogował w Multibanku ?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Stefan" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > EFT0431: Operacja już została wykonana.
    > Czy to znaczy, że ktoś mnie ubiegł, przy logowaniu się do mojego konta ?

    Internet Explorer -> Menu -> Tools -> Internet Options -> Advanced ->
    Bezpieczeństwo (Security) -> Nie zapisuj zaszyfrowanych stron na dysku (Do
    no save encrypted pages to disk) - ma być ZAZNACZONE

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-07-10 08:47:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Przy próbie zalogowania Do multibanku dostałem taką infomację o błędzie:
    > EFT0431: Operacja już została wykonana.
    > Czy to znaczy, że ktoś mnie ubiegł, przy logowaniu się do mojego konta ?

    Pojawia sie cos takiego, kiedy np. wcisniejsz enter i jednoczesnie
    nacisniesz myszka przycisk logowania, lub tez nie zakonczwywszy poprzendiej
    sesji zaczniesz sie jeszxcze raz logowac.

  • 4. Data: 2002-07-10 08:47:34
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stefan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przy próbie zalogowania Do multibanku dostałem taką infomację o błędzie:
    > EFT0431: Operacja już została wykonana.
    > Czy to znaczy, że ktoś mnie ubiegł, przy logowaniu się do mojego konta ?

    Pewnie przed chwilą przeglądarka wypisała Ci, że nie może wyświetlić strony
    a w rzeczywistości się zalogowałeś, a potem powtórnie się logowałeś i
    dostałeś taki komunikat. Mam to często przy kiepskiej łączności :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2002-07-10 08:47:54
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Stefan <s...@w...pl> wrote:
    > Przy próbie zalogowania Do multibanku dostałem taką infomację o błędzie:
    > EFT0431: Operacja już została wykonana.
    > Czy to znaczy, że ktoś mnie ubiegł, przy logowaniu się do mojego konta ?

    To znaczy, że niechcący kliknąłeś dwa razy w guziczek 'zaloguj'.

    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''
    o(A)o o(S)o o(I)o o(A)o p l u k w a z o n e o(J)o
    CJ `0-0' `0-0' `0-0' `0-0' http://gaciale.plukwa.net `0-0'

  • 6. Data: 2002-07-10 10:02:39
    Temat: Re: Kto? mi się zalogował w Multibanku ?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 10 Jul 2002 10:36:07 +0200, w <aggrlp$2dth$1@pingwin.acn.pl>,
    "Stefan" <s...@w...pl> napisał(-a):

    > Przy próbie zalogowania Do multibanku dostałem tak? infomację o błędzie:
    > EFT0431: Operacja już została wykonana.
    > Czy to znaczy, że kto? mnie ubiegł, przy logowaniu się do mojego konta ?

    Nie, to stary błąd w mBanku -- system nie potrafi wykryć, że jesteś
    już zalogowany (albo nie potrafi wylogować i zalogować ponownie).
    Taki sam błąd (a może i gorszy) jest w Inteligo.