    From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK i zlecenia
    Date: Wed, 10 Jul 2002 21:26:01 +0200

    > Poza tym liczę, że Energetyka Poznańska SA wprowadzi Polecenie Zapłaty -
    > ostatnio wysłałem nawet zachęcającego maila, żeby ich pogonić,
    > odpowiedzieli tak:

    A mnie tak - pytalem oczywiscie o PZ :((((

    Szanowny Panie

    Jażeli ma Pan zamiar regularnie opłacać faktury z tyt. zuzycia energii za
    pomocą przelewu to proponuje zlecenie tego bankowi w formie zlecenia
    stałego. Po dokonaniu zlecenia prosimy o poinformowanie o tym naszj firmy -
    osobiście np. poprzez pocztę elektroniczną podając numer konta bankowego,
    dla ktorego jest wydana dyspozycja realizacji zlecenia stałego lub spytać
    czy informacje do nas wyśle bank (niektóre nas informują bez obciążania tym
    Klientów).

    Informacje o wielkości rachunku wysyłamy wtedy jednocześnie do banku i
    odbiorcy energii - przelewu dokonuje bank (niektóre banki reklamują się, że
    robią to bez opłat).
    W przypadku wpłat sporadycznych wystarczające jest podanie nr ewidencyjnego
    oraz danych adresowych wpłacającego.

    Z poważaniem
    xxx
    p...@e...com.pl