  • 1. Data: 2004-02-17 08:37:54
    Temat: [BZWBK] - "Twoje Bezpieczeństwo" - finał :-)
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jak pewnie sporo grupowiczów wie BZWBK wprowadził ubezpieczenie "Twoje
    Bezpieczeństwo" do KK, o którym raczył był poinformawać na odwrocie
    jednego z wyciągów. Wkurzony napisałem do nich pisemko w którym
    1. "wyraziłem dezaprobatę" za taki sposób informacji o ubezpieczeniu
    2. Poprosiłem o przyjęcie domyślnej rezygnacji z wszelkich dodatkowych,
    płatnych usług do mojej KK.[1]

    No i dziś pojawiło się u mnie uznanie na kwotę składki ;-) Jest to o
    tyle ciekwe, że gdyby dosłownie traktować mój list to o rezygnecji z
    "Twojego Bezpieczeństwa" tam nic nie było. Więc jakby się uparli to nie
    musieliby mi go wyłączać. Ale widocznie chcieli iść mi na rękę :-)

    KJ
    [1] choć nie wiem czy coś takiego będzie skuteczne.

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 2. Data: 2004-02-17 09:04:18
    Temat: Re: [BZWBK] - "Twoje Bezpieczeństwo" - finał :-)
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0sjt5$hkh$...@i...gazeta.pl,
    Kamil Jońca <k...@g...pl>:

> [...]
    > "Twojego Bezpieczeństwa" tam nic nie było.

    > KJ
    > [1] choć nie wiem czy coś takiego będzie skuteczne.

    Przyjeli Twoja dyspozycje "z data wsteczna" :)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-02-17 09:05:08
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak pewnie sporo grupowiczów wie BZWBK wprowadził ubezpieczenie "Twoje
    > Bezpieczeństwo" do KK, o którym raczył był poinformawać na odwrocie

    Ubezpieczenie jak ubezpieczenie ;) Mi nie podoba sie to, ze skladka
    doliczana jest 28 kazdego miesiaca. Jesli dzien ten przypada po terminie
    wyciagu,to moze sie zdarzyc taka sytuacja, ze w nastepnym miesiacu nie
    uzywajac karty bedziemy musieli splacic np.3.25 zl. Niezla bzdura. A
    przeciez mozna bylo doliczac to do wyciagu.

    Pablo

  • 4. Data: 2004-02-17 09:35:20
    Temat: Re: [BZWBK] -
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > "Twojego Bezpieczeństwa" tam nic nie było. Więc jakby się uparli to nie
    > musieliby mi go wyłączać. Ale widocznie chcieli iść mi na rękę :-)

    Ja złożyłem reklamacje telefonicznie i po 3 dniach roboczych uznali rachunek
    pobraną składką, tak więc reklamacje rozpatrują szybko i skutecznie. Tylko,
    jak jeden z kolegów napisał, jednak niesmak został...

    Miłego dnia
    Tomek

  • 5. Data: 2004-02-17 11:29:51
    Od: "ARtek" <a...@i...ne.t.pl>

    Tomasz Opalski wrote:

    > Ja złożyłem reklamacje telefonicznie
    takoż i ja

    > i po 3 dniach roboczych uznali
    > rachunek pobraną składką,
    takoż i mi

    > tak więc reklamacje rozpatrują szybko i
    > skutecznie.
    dziwisz się? parę tysięcy mocno wq..ych klientów - jest o czym myśleć.

    ARtek

  • 6. Data: 2004-02-17 12:08:16
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    Tylko,
    > jak jeden z kolegów napisał, jednak niesmak został...

    Zgadza sie, 2 lub 3 dni i po problemie.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2004-02-17 22:03:18
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Mi nie podoba sie to, ze skladka
    > doliczana jest 28 kazdego miesiaca.

    tu mnie zaskoczyles! nie czytalem o tym, jedynie dzwonilem z prosba o
    wycofanie, zrezygnowalem.

    ale to, co piszesz... "kazdego miesiaca"... mnie zaskoczylo - i co teraz? co
    miesiac mam dzwonic i zadac zwrotu?... :)

    chyba czas wpalcic te 5000 do lukasa i dostac karte za darmo, nawet jesli
    darmo bedzie tylko pierwszy rok. przynajmniej bedzie bez takich
    "ubezpieczen"!

    pozdrawiam wsytskich
    zbyszko janke

  • 8. Data: 2004-02-17 22:04:53
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2004 23:03:18 +0100, janke napisal/a:

> [...]
    >
    > ale to, co piszesz... "kazdego miesiaca"... mnie zaskoczylo - i co teraz?
    > co miesiac mam dzwonic i zadac zwrotu?... :)
    ????
    zrezygnowałes zdajsie z oferty "Twoje bezpieczeństwo" skoro jej juz nie
    masz to nie będziesz za nią płacił.

    --
    KrzysiekL

  • 9. Data: 2004-02-17 23:12:37
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

> [...]
    > Bezpieczeństwo" do KK, o którym raczył był poinformawać na odwrocie
    > jednego z wyciągów. Wkurzony napisałem do nich pisemko w którym

    ja zadzwonilem i kazalem wylaczyc ta usluge, bo jej nie zamawialem..
    na pytanie: na jakie podstawie wlaczaja mi cos platnego bez mojej zgody,
    kobitka powiedziala
    ze pozwala im na to ich regulamin... wysmialem ja..

    na pytanie czy przyjmie reklamacje telefonicznie w pierwszej chwili mowila
    ze przeciez mialem czas
    aby wczesniej zrezygnowac.. przycisnieta powiedziala ze oplata zostanie
    anulowana..
    i nawet reklamacji nie musialem skladac..

    najgorsze jest to ze niedosc ze wprowadzaja po chamsku takie uslugi,
    to jeszcze dyskutuja przy probie wylaczenia i cofniecia tych oplat..

    pozdro
    SirmarK

  • 10. Data: 2004-02-18 10:41:51
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    janke <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > chyba czas wpalcic te 5000 do lukasa i dostac karte za darmo, nawet jesli
    > darmo bedzie tylko pierwszy rok. przynajmniej bedzie bez takich
    > "ubezpieczen"!

    Używałem tej karty przed VC BZWBK i nie miałem zastrzeżeń. Niestety katra nie
    miała podglądu transakcji przez net i jeśli w międzyczasie tego nie
    wprowadzili, to jest to duży minus dla tej karty. Teraz to mogę docenić -
    odsłuch telefoniczny, to marna namiastka dostępu przez sieć.

    Miłego dnia
    Tomek