  • 1. Data: 2004-02-17 00:38:16
    Temat: [Inteligo] - blokada srodkow
    Od: "ppsik" <p...@p...onet(dot)pl>

    Wyplacalem dosc powazna kwote w bankomacie. Dzisiaj sprawdzam saldo i na
    koncie minus, wszystko wygladalo tak, jakby wyplata z bankomatu zostala
    naliczona dwukrotnie. Po sprawdzeniu histoprii i zablokowanych srodkow
    okazalo sie, ze wyplata zostala zaksiegowana, ale nie zostala zdjeta
    blokada. Moja interwencja u konsultanta (ponad 15 minut czekania na
    zgloszenie !! ) skonczyla sie na tym, ze pani poinformowala mnie, ze takie
    cos sie zdarza i ze blokada predzej czy pozniej zostanie zdjeta. Czy
    zdarzylo sie wam takie sztuczne znikniecie pieniedzy z konta?

    PS. Czy zna ktos tytul nowej piosenki, ktora sie slucha oczekujac na
    zgloszenie konsultanta??

  • 2. Data: 2004-02-17 01:46:09
    Temat: Re: [Inteligo] - blokada srodkow
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

> [...]
    > cos sie zdarza i ze blokada predzej czy pozniej zostanie zdjeta. Czy
    > zdarzylo sie wam takie sztuczne znikniecie pieniedzy z konta?

    Nieraz zdarza sie. Choc mi nigdy przy wyplatach z bankomatow. A zdarza sie
    czasem przy platnosciach "plasciakami" (Visa Electron, Maestro). Komunikat
    terminala: Brak polaczenia a srodki z konta wpadaja na blokade. A na ile
    dni... to juz chyba zalezy od banku. Ciekawi mnie czasem czemu tak sie
    dzieje skoro transakcja nie dochodzi do skutk i czemu blokada nie moze byc
    zdjeta np. w ciagu 24 godzin. Ale to juz raczej pytanie do specow...
    Przepraszam, moze nie zupelnie na ten temat ale moze ktos wie dlaczego
    (jesli chodzi o transakcje w punktach uslugowo-handlowych)...

    Pozdr,
    Leon