  • 1. Data: 2004-02-17 03:01:21
    Temat: weryfikacja transakcji
    Od: "fuzzymi" <f...@y...com>

    Co robi bank, kiedy nie moze sie dodzwonic do posiadacza karty, zeby
    zweryfikowac transakcje? Blokuje karte?

    Wystawca mojej karty zadzwonil dotad dwa razy: pierwszy, kiedy transakcja byla
    bliska 90% limitu; i drugi, kiedy zaplacilem karta w Internecie trzy razy w
    ciagu godziny. Jakie sa inne typy transakcji, ktore moga wymagac takiej
    weryfikacji? Czy moze to byc np. platnosc za granica?

  • 2. Data: 2004-02-17 17:56:38
    Temat: Re: weryfikacja transakcji
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    fuzzymi wrote:
> [...]
    > Internecie trzy razy w ciagu godziny. Jakie sa inne typy transakcji,
    > ktore moga wymagac takiej weryfikacji? Czy moze to byc np. platnosc

    Zobacz regulamin karty.
    AFAIR regulaminy w mBanku i Multibanku są sformułowane tak, że BRE może
    zastrzec kartę w zasadzie w każdym przypadku, kiedy "cosik mu się nie
    widzi".

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-02-19 12:15:04
    Od: "fuzzymi" <f...@y...com>

> [...]
    > AFAIR regulaminy w mBanku i Multibanku są sformułowane tak, że BRE może
    > zastrzec kartę w zasadzie w każdym przypadku, kiedy "cosik mu się nie

    Takie ogolnikowe zasady sa w kazdym regulaminie. Mnie interesuja raczej
    konkretne przypadki.