  • 1. Data: 2004-02-17 08:35:07
    Temat: mały kredyt, gdzie najlepiej ??
    Od: "domin" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    potrzebuje niewielki zatrzyk gotówki, ok. 3000. w którym banku najbardziej
    się opłaca i co? akurat wogóle się w temacie kredytów nie orientuje :(

    Dziękuję serdecznie i pozdrawiam
    Dominik

  • 2. Data: 2004-02-17 09:32:37
    Temat: Re: mały kredyt, gdzie najlepiej ??
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "domin" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > potrzebuje niewielki zatrzyk gotówki, ok. 3000. w którym banku najbardziej
    > się opłaca i co? akurat wogóle się w temacie kredytów nie orientuje :(

    Jeśli przewidujesz, że w przyszłości znowu będziesz potrzebował takiego
    zastrzyku, to proponuję zapoznać się z ofertą okolicznych SKOKów.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-02-17 12:57:33
    Od: "domin" <p...@p...onet.pl>

    > Jeśli przewidujesz, że w przyszłości znowu będziesz potrzebował takiego
    > zastrzyku, to proponuję zapoznać się z ofertą okolicznych SKOKów.

    Ttrudno powiedziec, mysle ze raczej to bedzie jednorazowa potrzeba, akurat
    za duzo spraw sie nawarstwilo (szkola, certyfikat itp). Dzieki za rade,
    zapytam co moga mi zaproponowac :)

    > Pozdrawiam,
    > Washko

    Pozdrawiam rowniez
    Domin

  • 4. Data: 2004-02-17 17:24:23
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    domin napisal/a:

    > Ttrudno powiedziec, mysle ze raczej to bedzie jednorazowa potrzeba,
    > akurat za duzo spraw sie nawarstwilo (szkola, certyfikat itp). Dzieki
    > za rade, zapytam co moga mi zaproponowac :)

    po prostu sprawdź w banku, w którym masz aktywne konto (w tych bankach gdzie
    mam rachunki to najtańszy jest mbank (13%)) ale na Twoim miejscu nie
    zakładałbym konta gdzi indziej tylko po to, żeby dostać 3000 bo
    1) czas - w większości banków trzeba poczekać zanim zostaniesz uznany za
    wiarygodnego (kilka miesięcy)
    2) pieniądz - różnica pomiędzy odsetami od 3000 przy 13% a powiedzmy przy
    18% to kilkanaście złotych miesięcznie - jeżeli ma to być jednorazowa akcja
    to pewnie będzie to mniej niż wpisowe do SKOK

    masz stałe wpływy w jakimś banku - zapytaj tam.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 5. Data: 2004-02-17 19:32:03
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

> [...]
    >
    > potrzebuje niewielki zatrzyk gotówki, ok. 3000. w którym banku najbardziej
    > się opłaca i co? akurat wogóle się w temacie kredytów nie orientuje :(

    1) PKO BP, jest jakiś okazjonalny kredyt zimowy ale tylko do końca lutego!
    Przyznają w ciągu kilkunastu minut na podstawie m.in. zaświadczenia o
    dochodach i kilkunastu pytań.

    2) EUROBANK, zadzwoń 0801 700 200 i na podstawie danych, które podasz przez
    telefon powiedzą Ci już teraz czy otrzymasz ten kredyt i ew. ile otrzymasz.

    3) GE Capital Bank - 0 801 888 777 j.w. "Wypełnij przez telefon wniosek
    kredytowy " http://www.gecapitalbank.pl/site/oferta/telekredyt.h
    tml

    i zapewne wiele, wiele innych możliwości.

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 6. Data: 2004-02-17 19:53:31
    Od: "domin" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    akcja
    > to pewnie będzie to mniej niż wpisowe do SKOK
    >
    > masz stałe wpływy w jakimś banku - zapytaj tam.

    Wlasnie tez mam konto w mBanku :-) Jak mowilem, nie orientuje sie w tym
    temacie i nawet nie wiedzialem ze do uzyskania kredytu trzeba miec w danym
    banku konto :/ W takim razie sprawa jasna, co do odsetek to racja, tego
    nawet nie bralem pod uwage bo jak mowisz, przy tej sumie to beda grosze :-)
    Dzięki serdeczne
    Domin

  • 7. Data: 2004-02-17 19:54:45
    Od: "domin" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > kredytowy " http://www.gecapitalbank.pl/site/oferta/telekredyt.h
    tml

    > i zapewne wiele, wiele innych możliwości.

    Wow, super :-) Dzieki! Co prawda poradzono mi zapytac w banku gdzie mam
    konto i pewnie tak zrobie, niemniej wielkie dzieki :)
    Pozdrawiam
    Domin

  • 8. Data: 2004-02-17 20:27:37
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    domin napisal/a:

    > Wlasnie tez mam konto w mBanku :-) Jak mowilem, nie orientuje sie w
    > tym temacie i nawet nie wiedzialem ze do uzyskania kredytu trzeba
    > miec w danym banku konto :/

    niby nie trzeba, ale wiążą się z tym większe odsetki (porada: jeżeli
    będziesz miał oddać te 3tys. w ciągu 10 dni od pożyczenia to bierz w
    Providencie - oddaj 10-tego dnia - bez odsetek :)))
    W mbanku jest taki problem, że trzeba poczekać na rozpatrzenie wniosku,
    kuriera itd. - to trwa kilka tygodni (ale może po odpływie gołoty będą
    reagować szybciej).
    A provident takich co spłacają w ciągu 10 dni całość wpisuje na "czarną
    listę" na kilka miesięcy i nie można już od nich pożyczać ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy