  • Data: 2002-01-04 01:14:30
    Temat: Re: [BZWBK] BRAWA!!!
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wookasch" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:a12nbb$jdt$1@news.telbank.pl...

    > Ponad rok temu placilem rachunki z IDEI za
    pomoca zlecenia stalego (tak to
    > sie nazywalo) - tzn. IDEA przesylala fakture do
    WBK, a bank placil. No i
    > niestety raz bylo tak, ze bank nie dostal
    faktury, IDEA nie dostala kasy i
    > chcieli mi zablokowac telefon. Sam musialem za
    tym biegac, lacznie z wizyta
    > w salonie IDEI i zalatwieniu, ze wysla ponownie
    fakture do banku i zostawia
    > notatke dla dzialu windykacji, zeby nie blokowac
    telefonu. Fakture wyslali,
    > telefon zdarzyli zablokowac a notatki ktos w
    IDEI nie zauwazyl - od tego
    > czasu mam telefon w innej sieci. Rachunki place
    sam przelewem z BZWBK -
    > zawsze dochodza.

    No dobra, a jakbyś realizował to PZ to jedyne co
    by do ciebie należało (i o co mogłyby miec strony
    pretensję do ciebie) to brak kasy na koncie ?

    Sark