  • 1. Data: 2002-09-19 12:13:06
    Temat: Sesje Elixir ?
    Od: Romek<r...@s...cut>

    Jak czesto odbywaja sie sesje Elixir ?
    Moj bank twierdzi ze jest tylko jedna sesja dziennie na ktorej banki
    ksieguja pieniadze otrzymane z przelewow eliksirem na kontach klientow.
    Czy to prawda ?

  • 2. Data: 2002-09-19 12:18:26
    Temat: Re: Sesje Elixir ?
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    "Romek" <r...@s...cut> wrote in message

    > Jak czesto odbywaja sie sesje Elixir ?

    trzy razy dziennie zarowno otrzymany jak i wysylany

    > Moj bank twierdzi ze jest tylko jedna sesja dziennie na ktorej banki
    > ksieguja pieniadze otrzymane z przelewow eliksirem na kontach klientow.

    Twoj bank klamie

    > Czy to prawda ?

    nie

    BTW co to za bank ?

    pozdr
    Radek

  • 3. Data: 2002-09-19 12:20:02
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 19 Sep 2002 12:13:06 -0000, Romek<r...@s...cut> wrote:

    >Jak czesto odbywaja sie sesje Elixir ?
    >Moj bank twierdzi ze jest tylko jedna sesja dziennie na ktorej banki
    >ksieguja pieniadze otrzymane z przelewow eliksirem na kontach klientow.
    >Czy to prawda ?

    Nie, sa trzy sesje zarowno wychodzace jak i przychodzace
    Ale banki moga roznie ksiegowac przelewy z konretnych sesji, nawet
    dopiero nastepnego dnia (czesto tak jest w wypadku trzeciej sesji).
    Jaki to bank ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-09-19 14:02:06
    Od: Romek<r...@s...cut>

    > trzy razy dziennie zarowno otrzymany jak i wysylany

    Dzieki, a wiesz moze o jakich godzinach? Wykonalem przelew po 12,
    jest 14 pieniedzy nie ma, zadzwonilem i tak mi odpowiedziano.
    Co prawda Pani nieco wahala sie z odpowiedzia.

    > BTW co to za bank ?

    Moze lepiej przez email powiem.

    Romek

  • 5. Data: 2002-09-19 14:17:08
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 19 Sep 2002 14:02:06 -0000, Romek<r...@s...cut> wrote:
    >Dzieki, a wiesz moze o jakich godzinach? Wykonalem przelew po 12,
    >jest 14 pieniedzy nie ma, zadzwonilem i tak mi odpowiedziano.
    >Co prawda Pani nieco wahala sie z odpowiedzia.

    Godziny graniczne okresla regulamin KIRu ale to dla klienta ma
    niewielkie znaczenie bo banki moga sobie te terminy dowolnie
    ograniczac (takze w zalenosci od kanalu zlozenia dyspozycji).

    Ale niezalznie od banku przelew wykonany o 12 raczej do 14 szans
    dotrzec nie ma. W zaleznosci od banku mogl wyjsc druga albo trzecia
    sesja (raczej trzecia) albo nawet wyjdzie dopiero pierwsza jutro.
    U odbiorcy w zaleznosci od tego ktora sesja wyszedl i od terminow
    ksiegowania sesji w banku odbiorcy moze juz byc albo nawet przyjsc
    jutro po poludniu.

  • 6. Data: 2002-09-20 11:55:48
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Jaki to bank ?

    Stawiam na INGBSK, przedwczoraj zlecilem przelew okolo 10:30
    przez BSKOnline i nie doszedl w ten sam dzien !!!!!!!

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-09-22 18:40:07
    Temat: BZWBK 24 jest lepszy
    Od: "tomekxl" <t...@w...pl>

    > Stawiam na INGBSK, przedwczoraj zlecilem przelew okolo 10:30
    > przez BSKOnline i nie doszedl w ten sam dzien !!!!!!!
    >
    > --
    > -=Pozdrowionka=-
    >
    > Wilczek
    > w...@b...pl
    > ICQ: 4017758 <|> GG: 75722
    >
    > BZWBK 24 jest lepszy. Zleciłem przelew z rachunku BZWBK 20.09.2002 r. na
    inny rachunek BZWBK (karty kredytowej) i do dzisiaj 22.09 godz. 20.00 nie
    doszedł.

    Tomek

  • 8. Data: 2002-09-22 19:12:16
    Temat: Re: BZWBK 24 jest lepszy
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "tomekxl" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    na
    > inny rachunek BZWBK (karty kredytowej) i do dzisiaj 22.09 godz. 20.00 nie
    > doszedł.

    To jeszcze zaden dowod.
    Poczekaj kilka dni.

    Karol

  • 9. Data: 2002-09-23 08:12:47
    Od: Karolina Godyń <k...@o...org.pl>

    > Użytkownik "tomekxl" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > na

    Widocznie w BZWBK przelewy wewnątrzbankowe również ida przez KIR. Pewnie
    będzie dziś przed 13:00.

  • 10. Data: 2002-09-23 08:18:36
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Karolina Godyń" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości

    > Widocznie w BZWBK przelewy wewnątrzbankowe również ida przez KIR. Pewnie
    > będzie dziś przed 13:00.

    Zapomnialas o tak prostym fakcie, ze jest to CK BZ WBK. A ich ksiegowania i
    podglad w internecie nie jest tak bardzo on-line jak nam sie wydaje.

    Karol