  • 11. Data: 2002-09-23 08:46:00
    Temat: Re: BZWBK 24 jest lepszy
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Karolina Godyń wrote:

    > Widocznie w BZWBK przelewy wewnątrzbankowe również ida przez KIR.
    > Pewnie będzie dziś przed 13:00.

    Kombinuja jak moga, zeby skasowac za spozniona splate.

  • 12. Data: 2002-09-23 09:39:52
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Karolina Godyń <k...@o...org.pl> wystukal(a) :

    > Widocznie w BZWBK przelewy wewnątrzbankowe również ida przez KIR.
    > Pewnie będzie dziś przed 13:00.

    eeee tam, tani przelew jak zwykle :-)

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 13. Data: 2002-09-23 20:55:15
    Od: "tomekxl" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Karolina Godyń" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości

    > Widocznie w BZWBK przelewy wewnątrzbankowe również ida przez KIR. Pewnie
    > będzie dziś przed 13:00.

    Jest 23.09.2002 r. godz.22.54 przelew nie doszedł. Może jakieś zakłady ?

    tomekxl

  • 14. Data: 2002-09-23 21:42:18
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Jest 23.09.2002 r. godz.22.54 przelew nie doszedł. Może jakieś zakłady ?

    To ja mogę obstawić, że pomyliłeś się w numerze i ktoś dostał prezent ;-)

    Pix

  • 15. Data: 2002-09-24 15:58:07
    Temat: Przegrałeś
    Od: "tomekxl" <t...@w...pl>

    > To ja mogę obstawić, że pomyliłeś się w numerze i ktoś dostał prezent ;-)
    >
    > Pix

    Przegrałeś! Nie ma możliwości pomyłki ponieważ wykonywałem przelew na
    rachunek zdefiniowany przez bank - wybór z menu. Trochę śmiesznie bo oba
    rachunki widzę w ramach bzwbk 24 i na jednym operacja została wykonana
    błyskawicznie, a na drugi kasa nie dotarła.

    Tomek

  • 16. Data: 2002-09-24 16:02:43
    Temat: Re: Przegrałeś
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    tomekxl wrote:

    > Przegrałeś! Nie ma możliwości pomyłki ponieważ wykonywałem przelew na
    > rachunek zdefiniowany przez bank

    a który bank zdefiniował? jeśli bzwbk, to prawie na pewno się pomylili ;)

  • 17. Data: 2002-09-25 08:33:46
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    sprawdz sobie w bankomacie czy ci saldo zadłużenie nie zmalalo. Przelewy
    robione przez BZWBK24 do ok. 15 dochdza w ten sam dzien.
    Jak tez raz nie mialem na karcie spłaty w ten sam dzien, pojawilo sie ze 2-3
    dni później ale z datą spłaty w tym dniu kiedy wysłałem przelew.
    W bankomacie saldo jest bardzie aktualne, a spradzenie na kredytówce jest
    bezpłatne.

    Grześ