  • 1. Data: 2002-09-19 11:24:13
    Temat: kto jest "szefem" Zespołu Obsługi Kart WBK ?
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    w związku z brakiem odpowiedzi na pismo odnośnie ponownego rozpatrzenia
    wniosku o podwyższenie limitu, chcę skierować pisemko do "szefa" działu
    zajmującego się kartami oraz do wiadomości kilku "komórek" decyzyjnych banku
    czy ktoś wie, gdzie najlepiej takie pisemko skierować , bo w WBK nie za
    bardzo się orientują kto się tym zajmuje :) ?

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-09-20 09:42:30
    Temat: Re: kto jest "szefem" Zespołu Obsługi Kart WBK ?
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:amcc0p$6mg$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > czy ktoś wie, gdzie najlepiej takie pisemko skierować , bo w WBK nie za
    > bardzo się orientują kto się tym zajmuje :) ?

    ja tez walcze z BZWBK o podwyzszenie limitu kredytowego na karcie, obecnie
    to juz tylko _dla_zasady_

    po roku czasu ( uzytkowanie bez zadnyc przekroczen) chcialem podwyzszyc
    limit na KK,
    dostalem pisemko o odmowie bez wymienionego powodu.
    Po wyslaniu pisma o ponowne rozpatrzenie, a w szczegolnosci podaniu powodu,
    otrzymalem
    odpowiedz, ze:

    "[..] klient nie posiadajacy konta osobistego w BZWBK lub posiadajacy je
    krocej niz 6 miesiecy
    moze otrzymac limit w wysokosci
    _maksymalnie_jednokrotnosci_miesiecznego_wynagrodzen
    ia_netto_"

    dodano jeszcze ze moje konto zostalo zamkniete w maju, (zamknalem m.in. z
    tego powodu ze majac
    karte kredytowa nie dostalem limitu kredytowego w koncie. a jest on raczej
    niski)

    procedury maja naprawde ostre, mojej mamie, ktora przenosila konto z innego
    banku dali po przedstawieniu
    historii rachunku tylko jednokrotnosc wplywu, mimo ze w innym banku miala
    duzo wiecej.

    mam zamiar dla zasady wyslac pisemko w sprawie o podejscie ze gdy nie ma sie
    u nich konta to daje sie
    mu minimalne limity ( a znaja moja osobe ale dobrych paru lat, mialem tak
    konta).

    aha Piotr, szukasz jakiegos szefa, moje pismo podpisal Andrzej Stryjski,
    Dyrektor ds. Kredytow

    pozdrawiam
    SirmarK

  • 3. Data: 2002-09-20 10:25:11
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl> napisał w wiadomości

    > aha Piotr, szukasz jakiegos szefa, moje pismo podpisal Andrzej Stryjski,
    > Dyrektor ds. Kredytow

    a moje pismo było podpisane przez Panią Dorotę Brzozę, Managera ds. Obsługi
    i Reklamacji. Przy czym była to standardowa odpowiedź (wg formularza :) ) i
    do tego wysłali ją do mnie dwukrotnie - niezły mają bałagan

    ale nie chcę już korespondować z managerami ds reklamacji - szczególnie, że
    każdy w centrum kart podaje inne nazwisko i inną funkcję swojego
    przełożonego

    od rzecznika prasowego otrzymałem (nie bez trudności) informację, że
    przełożonym centrum kart jest Dyrektor Obszaru E-Business, Pan Jędrzej
    Marciniak i tam kieruję reklamację na brak odpowiedzi na reklamację :)

    i być może ich decyzja była zasadna, ale nie powinni "olewać" pism klientów
    i podawać "standardowych powodów" odmowy, jednocześnie zapewniając o
    starannej analizie wniosku

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-09-20 12:25:48
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:amet3a$sd2$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > i Reklamacji. Przy czym była to standardowa odpowiedź (wg formularza :) )
    > do tego wysłali ją do mnie dwukrotnie - niezły mają bałagan

    pierwsze pismo tez dostalem od tej Pani i tez byla standardowa bez
    konkretow.

    > i być może ich decyzja była zasadna, ale nie powinni "olewać" pism
    klientów
    > i podawać "standardowych powodów" odmowy, jednocześnie zapewniając o
    > starannej analizie wniosku

    dokladnie sie zgadzam.
    powiem jeszcze tylko ze na odpowiedz na druga rekamacje czekalem az 26 dni.
    juz myslalem ze gdzies zginela

    pozdro
    SirmarK