  • 1. Data: 2002-09-19 10:58:46
    Temat: multibank i opera 6.04
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    czy ktoś z grupowiczów próbował wchodzić na strony multibanku przegladarką
    Opera?
    mam ver. 6.04 i za cholerę nie mogę...
    ze stron ogólnodostępnych działa tylko strona logowania (logować się nie
    próbowałem)
    co wy na to?

    --
    pzdr

    K S X
    k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
    GG: 490364

  • 2. Data: 2002-09-19 12:06:53
    Temat: Re: multibank i opera 6.04
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > przegladarką Opera?
    > mam ver. 6.04 i za cholerę nie mogę...
    > ze stron ogólnodostępnych działa tylko strona logowania (logować się

    _ZADNA_ Opera nie dziala z multibankiem - strony informacyjne. Ale serwis
    transakcyjny jest OK

    > co wy na to?

    No coz.... kolejni programisci spod znaku Billa G.

    :-(

    M.

  • 3. Data: 2002-09-19 12:18:33
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    KSX <k...@k...prvNOSPAM.pl> wystukal(a) :

> [...]
    > przegladarką Opera?
    > mam ver. 6.04 i za cholerę nie mogę...
    > ze stron ogólnodostępnych działa tylko strona logowania (logować się

    SOA#1:
    U mnie działa

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 4. Data: 2002-09-19 14:22:26
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > SOA#1:
    > U mnie działa

    To w takim razie masz popsuta opere :-)

    Bad request

    Your browser sent a query this server could not understand.

    M.

  • 5. Data: 2002-09-20 05:52:01
    Od: "rawciu" <r...@N...gazeta.pl>

    Maciej Bebenek <m...@U...TO.komorka.org> napisał(a):

    > _ZADNA_ Opera nie dziala z multibankiem - strony informacyjne. Ale serwis
    > transakcyjny jest OK

    u mnie dziala jedno i drugie (6.04 windowsowa)

    rawciu

  • 6. Data: 2002-09-20 10:20:53
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Maciej Bebenek <m...@U...TO.komorka.org> wystukal(a) :

    > To w takim razie masz popsuta opere :-)
    >
    > Bad request
    >
    > Your browser sent a query this server could not understand.

    Huh,
    zainstalowalem 6.05 i mam to samo :-(
    czyli błędny typ protokołu lub serwer wysłał kod HTTP 400

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com